Фото без опису

Дата: 26.01.2024 15:18

Кількість переглядів: 58

  


Сьогодні, 26 січня, відбулося засідання робочої групи в оновленому складі. На якому було проаналізовано публічні закупівлі, оголошені у січні поточного року відповідно до нових затверджених річних планів закупівель.

Для аналізу надано 45 публічних закупівель, вартість кожної з яких перевищувала 5 млн грн, які були оголошені суб’єктами господарювання у Житомирській області. Членами робочої групи встановили, що переважна більшість закупівель є необхідними та обґрунтованими. Предметом закупівлі виступають теплова та електрична енергії, а також послуги щодо водопостачання до об’єктів медичної, соціальної та навчальної сфери.

Робоча група опрацювала закупівлі, проведені Коростенською міською радою та Коростенським районом щодо надання послуги з харчування дітей у закладах загальної середньої та професійної освіти, розташованих на радіоактивно забрудненій території загальною сумою 122 млн грн.

Також, членами робочої групи проаналізовано закупівлю від 02 січня 2024 року КП “ЛІКАРНЯ №1” Житомирської міської ради щодо закупівлі переліку фармацевтичних препаратів з очікуваною вартістю 13 млн грн. Замовник 12 січня 2024 року оголосив про скасовування торгів при наявній комерційній пропозиції. Підставою для анулювання закупівлі стало постачання вказаній лікарні необхідних препаратів відповідно до розподілу Міністерства охорони здоров’я України.

Нагадаємо, що робоча група «Прозорість та Підзвітність» при Житомирській обласній військовій адміністрації запровадила прийом повідомлень про можливе нецільове використання бюджетних коштів в умовах воєнного стану.

Відповідну інформацію надсилайте на електронну адресу: prozorist@apoda.zht.gov.ua для аналізу членами робочої групи «Прозорість та підзвітність» й вжиття необхідних заходів у разі виникнення такої потреби.