ПОТІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Житомирського району

Житомирської області

  ПРОЄКТ    РІШЕННЯ                             

до чергової  22 сесії  8 СКЛИКАННЯ

 

від    .2022р   №

Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на
нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,

на 2023 рік

 

Керуючися статтею 266 Податкового кодексу України, пунктом 24 частини першої статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Потіївська сільська рада

ВИРІШИЛА:

 

1. Установити на території Потіївської сільської територіальної громади:

1) ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, згідно з додатком 1;

2) пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, за переліком згідно з додатком 2.

2. Затвердити «Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки».

3. Оприлюднити рішення на офіційному сайті Потіївської сільської територіальної громади.

4. Рішення 9 сесії Потіївської сільської ради № 486 від 14.07.2021 року «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2022 рік» визнати таким, що втратило чинність1.

5. Рішення набирає чинності2 з  01.01.2023 року.

6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.

 

 

 

Сільський голова

 

 


 

 

Марина ПЛЕЧКО

 


 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням22 сесії VIІI скликання

Потіївської сільської  ради

№ ___  від ____.2022 р.

 

Елементи податку на  нерухоме  майно, відмінне  від земельної ділянки

 

         1. Платники податку

         Платники податку визначаються пунктом 266.1 статті 266 Податкового кодексу України.   

         2. Об’єкт оподаткування

         Об’єкт оподаткування визначається відповідно до  пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України.

         3. База оподаткування

         База оподаткування визначається пунктом 266.3 статті 266 Податкового кодексу України.

         4. Ставка податку

         Ставки податку у відсотках розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування відповідно Додатку 1 (додається).

         Пільги для фізичних та юридичних осіб,надані відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України згідно  Додатку 2.

         5. Порядок обчислення податку

         Порядок обчислення податку встановлюється відповідно до пунктів 266.7 та 266.8 статті 266 Податкового кодексу України.

         6. Податковий період

         Податковий  період  встановлюється відповідно до пункту 266.6 статті 266 Податкового кодексу України.

         7.Строк та порядок сплати податку

         Строк сплати податку визначається відповідно до пункту 266.10 статті 266 Податкового кодексу України.

         Порядок сплати податку визначається відповідно до пункту 266.9 статті 266 Податкового кодексу України.

         8.Строк та порядок подання звітності про обчислення і сплату податку

         Строк та обчислення подання звітності про обчислення і сплату податку визначено пунктом 266.7 статті 266 Податкового кодексу України.

        

 

Сільський голова                                              Марина ПЛЕЧКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням22 сесіїVIІI скликання

Потіївської сільської  ради

№ ___ від ____.2022 р.

 

Положення

про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території  Потіївської сільської ради, на 2023 рік

 

1 Загальні положення

1. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки встановлюється відповідно до статей 10, 265 та 266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ (Відповідно до Закону України №  1797-VIII від 21.12.2016  “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні”).

1.1 . Визначення понять:

Об’єкти житлової нерухомості - будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки;

  1. Будівлі, віднесені до житлового фонду, поділяються на такі типи:

а) житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень;

б)       прибудова до житлового будинку - частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну;

в) квартира - ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання;

г) котедж – одно -, півтораповерховий будинок невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою;

ґ) кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах - ізольовані помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів;

  1. садовий будинок - будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків;

1.1.3 дачний будинок - житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку;

1.2.Об’єкти нежитлової нерухомості - будівлі, приміщення, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду. У нежитловій нерухомості виділяють:

а) будівлі готельні - готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;

б)       будівлі офісні - будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;

в) будівлі торговельні - торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;

г) гаражі - гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;

ґ) будівлі промислові та склади;

            д)    будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки);

            е)    господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;

є) інші будівлі (автозаправочні станції, аптеки та інші).

2. Платники податку

2.1.Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості розташованих на території Потіївської сільської ради.

2.2.Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

а) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

 

3. Об'єкт оподаткування

3.1.Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

3.2. Не є об'єктом оподаткування:

а) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

в) гуртожитки;

г) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської ради, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад;

д) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям з інвалідністю, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

е)об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність у тимчасових спорудах для здійснення підприємницької діяльності та/або в малих архітектурних формах та на ринках;

є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

  з) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських об'єднань осіб з інвалідністю та їх підприємств;

  и)  об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність;

  і)   будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування,що використовуються для надання освітніх послуг;

ї) об’єкти житлової нерухомості, які належать багатодітним або прийомним сім’ям, у яких виховується п’ять та більше дітей.

4. База оподаткування

4.1.Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

4.2.База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

4.3.База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

 

5. Пільги із сплати податку

5.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:

   а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

   б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

   в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

  Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

5.2. Сільські, селищні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, встановлюють пільги з податку, що сплачується на відповідній території, з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, громадських об’єднань, благодійних організацій, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).

Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, для фізичних осіб визначаються виходячи з їх майнового стану та рівня доходів.

Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів нежитлової нерухомості, встановлюються залежно від майна, яке є об’єктом оподаткування.

5.3. Пільги з податку, передбачені підпунктами 266.4.1 та 266.4.2  пункту Податкового кодексу України, для фізичних осіб не застосовуються до:

об’єкта/об’єктів оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, встановленої підпунктом 266.4.1 пункту Податкового кодексу України;

об’єкта/об’єктів оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

6. Ставка податку

6.1. Встановити ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 квадратний метр бази оподаткування та викласти у  додатку №1 та додатку №2 рішення Потіївської сільської ради «Про встановлення ставок та пільг  із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2023».

7. Податковий період

7.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

8. Порядок обчислення суми податку

8.1.Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» підпункту 4.1 пункту 4 статті 266 Податкового кодексу України, та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» підпункту 4.1 пункту 4 статті 266 Податкового кодексу України та відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту «в» підпункту 4.1 пункту 4 статті 266 Податкового кодексу України та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів «б» і «в» цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості;

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

8.1-1. За наявності у власності платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи - платника податку, загальна площа якого перевищує 300 квадратних метрів (для квартири) та/або 500 квадратних метрів (для будинку), сума податку, розрахована відповідно до підпунктів "а"-"г" підпункту 266.7.1 цього пункту, збільшується на 25000 гривень на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку).

8.2.Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з підпунктом 8.1 пункту 8 цього положення, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцем знаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем знаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

8.3.Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

   1) об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

   2) розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

  3) права на користування пільгою із сплати податку;

  4) розміру ставки податку;

  5) нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

8.4.Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані щоквартально у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

У разі подання платником податку контролюючому органу правовстановлюючих документів на нерухоме майно, відомості про яке відсутні у базі даних інформаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, сплата податку фізичними особами здійснюється на підставі поданих платником податку відомостей до отримання контролюючим органом відомостей від органів державної реєстрації прав на нерухоме майно про перехід права власності на об’єкт

8.5.Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

   Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

8.6. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування податком

8.6.1. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому він набув право власності.

8.6.2. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

 

9. Порядок сплати податку

9.1.Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до сільського бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

10. Строки сплати податку

10.1.Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

10.2. У разі якщо контролюючий орган не надіслав (не вручив) податкове/податкові повідомлення-рішення у строки, встановлені підпунктом 266.7.2 пункту 266.7 статті Податкового кодексу України, фізичні особи звільняються від відповідальності, передбаченої цим Кодексом за несвоєчасну сплату податкового зобов’язання.

10.3. Податкове зобов’язання з цього податку може бути нараховано за податкові (звітні) періоди (роки) в межах строків, визначених пунктом 102.1 статті 102 Податкового кодексу України.

 

11. Відповідальність платників за сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

11.1. Відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов’язку несе платник податку відповідно до Податкового кодексу України.

 

 

Сільський головаМарина ПЛЕЧКО

АНАЛІЗ

регуляторного впливу до проєкту рішення Потіївської сільської ради

 “Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

на 2023 рік”

 

Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Потіївської сільської  ради “Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2023 рік” підготовлено згідно з вимогами Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308.

Проєкт рішення Потіївської сільської  ради “ Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2023 рік” розроблений відповідно до Податкового кодексу України з метою наповнення бюджету Потіївської сільської  територіальної громади.

Регуляторний орган: Потіївська сільська рада Житомирського району Житомирської області.

Розробник: Фінансовий відділ Потіївської сільської ради Житомирського району Житомирської області.

Контакти: тел. 096-170-05-30.

 

I. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання:

         Згідно зі статтею 10 та пунктом 12.3 статті 12 Податкового кодексу України законодавчо закріплено право органів місцевого самоврядування встановлювати місцеві податки та збори в межах своїх повноважень.

Відповідно до підпункту 12.3.3 пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків та зборів або про внесення змін до них надсилаються у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів (Радомишльська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області), але не пізніше 25 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них.

Пунктом 24 частини 1 статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” задекларовано, що встановлення місцевих податків і зборів відповідно до Податкового кодексу України, відноситься до виключної компетенції місцевої ради.

Проблема має вплив на суб’єктів господарювання, громаду, місцеву владу. Проблема, яку пропонується вирішити шляхом прийняття відповідного регуляторного акта, дуже важлива для всієї Потіївської сільської територіальної громади.

Проєктом передбачається створення умов для надходження до бюджету коштів від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки Потіївської  сільської територіальної громади.

Питання залучення 6469466 грн. податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки пропонується шляхом ухвалення рішення Потіївської сільської ради з урахуванням вимог чинного законодавства та в межах повноважень, делегованих органам місцевого самоврядування.

Отже, з метою правового регулювання господарських і адміністративних відносин між органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання, недопущення суперечливих ситуацій, безумовного виконання Податкового кодексу України, виконання програми соціального, економічного і культурного розвитку сільської територіальної громади, вказана проблема потребує розв’язання шляхом прийняття Потіївською сільською радою рішення “Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2023 рік”.

         Прийняття цього регуляторного акту дасть можливість здійснення контролю за додержанням правил розрахунку та сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, наповнити бюджет Потіївської  сільської територіальної громади, що у свою чергу надасть можливість  спрямувати отримані кошти від сплати податку на вирішення соціальних проблем та покращення інфраструктури Потіївської територіальної громади.

         Податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за 2021 рік сплачено до бюджету територіальної громади 1426907 грн. з них: Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості 840 грн., Податок на нерухоме майно, відмінне від  земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості надійшло 1180181 грн., Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості надійшло 35931 грн., Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості надійшло 209955 грн.

У разі неприйняття рішення Про встановлення ставок із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2023 рік, це призведе до невиконання підпункту 12.3.5 пункту 12.3   статті 12 Податкового кодексу України податок буде справлятися по ставкам, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду в якому планується застосування такої ставки, що спричинить втрати дохідної частини бюджету.

         Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки є важливою складовою доходів бюджету, оскільки забезпечує внесок у його наповнення. Згідно з бюджетним законодавством податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки є джерелом надходження загального фонду бюджету, за рахунок якого утримуються бюджетні установи, що забезпечують надання послуг населенню територіальної громади в галузях освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, фізичної культури та спорту.

 

Основні групи на які проблема справляє вплив:

Групи

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання

+

 

У тому числі суб’єкти малого підприємництва*

+

 

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів:

Розв’язання проблеми встановлення ставок та пільг податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Потіївської сільської територіальної громади за допомогою ринкового механізму неможливе, оскільки чинним законодавством передбачено, що встановлення ставок та пільг податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки згідно з повноваженнями, визначеними в статті 12 розділу І “Загальні положення” Податкового кодексу України можуть здійснювати тільки органи місцевого самоврядування.

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів:

У разі, якщо Потіївська сільська  рада у термін до 15 липня не прийняла та не оприлюднила рішення про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2023 рік це призведе до невиконання підпункту 12.3.5 пункту 12.3   статті 12 Податкового кодексу України податок буде справлятися по ставкам, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду в якому планується застосування такої ставки. Приведення рішення до вимог чинного діючого податкового законодавства України.

 

II. Цілі державного регулювання

Проєкт рішення Потіївської сільської ради спрямований на розв’язання завдання, визначеного в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу. Цілями державного регулювання є:

  • встановлення доцільних та обґрунтованих розмірів ставок та пільг податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки відповідно до вимог Податкового кодексу України, які б враховували особливості території, інтереси громадян і суб’єктів господарювання;
  • отримання до бюджету територіальної громади податкових надходжень від сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки;
  • забезпечення прозорості та відкритості надходження та використання коштів бюджету;
  • забезпечення виконання цільових програм: соціальних, економічних, екологічних, розвитку підприємництва, фінансування бюджетної сфери в галузях освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, тощо. 

Відповідно до підпункту 12.3.3 пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України, у разі, якщо сільська, селищна, міська рада не прийняла рішення про встановлення місцевих податків і зборів, що є обов’язковим згідно з нормами Податкового кодексу України, такі податки до прийняття рішення справляються  виходячи з норм Податкового кодексу України із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування таких місцевих податків, тому рішення має бути вчасно прийняте, опубліковане та подане до ГУ ДПС у Житомирській області. 

 

 

 

 

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

Визначення альтернативних способів

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

1

2

Альтернатива 1.

Неприйняття регуляторного акту (відмова від регулювання)

Така альтернатива є неприйнятною в зв’язку з тим, що в даному випадку відповідно до підпункту 12.3.5 пункту 12.3   статті 12 Податкового кодексу України, місцеві податки та збори сплачуються платниками у порядку, встановленому Податковим кодексом України за ставками які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування даних ставок. Якщо не виносити дане рішення на розгляд сесії Потіївської сільської ради це призведе до втрат бюджету.

Альтернатива 2

Прийняття рішення “Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2023 рік”

Прийняття даного рішення  Потівської сільської ради забезпечить досягнення встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів справляння сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території Потіївської сільської територіальної громади та відповідне наповнення бюджету.

 

Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

1

2

3

Альтернатива 1.

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2

1.Забезпечить дотримання вимог Податкового кодексу України, реалізацію наданих органам місцевого самоврядування повноважень.

2.Забезпечить відповідні надходження до бюджету Потіївської сільської ради від сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки.

3.Створить сприятливі фінансові можливості сільської ради для задоволення соціальних потреб та інших потреб сільської територіальної громади.

Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та проведення відстежень результативності даного регуляторного акта.

 

 

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

1

2

3

Альтернатива 1.

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2

Збільшення надходжень до бюджету, що забезпечує виконання  програм соціального, економічного і культурного  розвитку Потіївської сільської територіальної громади.

Витрати для власників нерухомості, які полягають у сплаті відповідного податку.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1.

Відсутні

Витрати для власників нерухомості, які полягають у сплаті відповідного податку

Альтернатива 2

Сплата податку за встановленими ставками. Відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування.

Часові витрати на отримання інформації про оподаткування нерухомості, ознайомлення з порядком звітування, здійснення розрахунку податку та матеріальні витрати на сплату податку суб’єктам господарювання, які мають у власності об’єкти нерухомості, що підлягають оподаткуванню.

 

         Дія регуляторного акта не поширюється на суб’єктів господарювання великого й середнього підприємництва, тому розрахунки витрат на одного суб’єкта господарювання та бюджетних витрат на адміністрування зазначеної категорії відповідно до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308 Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта) не проводились.

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:

         4 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

         3 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

         2 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

1 – цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

 

Рейтинг

результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал

результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Така альтернатива є неприйнятною в зв’язку з тим, що в даному випадку відповідно до підпункту 12.3.5 пункту 12.3   статті 12 Податкового кодексу України, місцеві податки та збори сплачуються платниками у порядку, встановленому Податковим кодексом України за минулорічними ставками, що не сприятиме наповненню бюджету Потіївської сільської ради  в можливих обсягах.

Альтернатива 2

3

Затвердження даного регуляторного акту забезпечить поступове досягнення встановлених цілей, а саме, збільшення дохідної частини бюджету, що забезпечить фінансування повноважень органів місцевого самоврядування та збільшення видатків на фінансування бюджетної сфери в галузях освіти, охорони здоров’я, соціального захисту,  забезпечення виконання цільових програм: соціальних, економічних, екологічних, розвитку підприємництва, тощо.

 

Рейтинг результативності досягнення цілей

 

Рейтинг

результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи в рейтингу

1

2

3

4

Альтернатива 2

Дотримання Потіївською сільською  радою вимог податкового законодавства.

Витрати суб’єктів оподаткування на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Затвердження такого регуляторного акта забезпечить дотримання вимог податкового законодавства.

Альтернатива 1

Відповідно до статті 10 Податкового кодексу місцеві ради обов’язково встановлюють податок на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки).

Витрати суб’єктів оподаткування на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Потіївська сільська рада порушить вимоги Податкового кодексу України в частині обов’язкового встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Негативний вплив може буде завдано бюджету Потіївської сільської ради, оскільки не надходження податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки призведе до зменшення витрат на вирішення соціально-побутових проблем громади.

 

Переваги обраної альтернативи

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

1

2

3

Альтернатива 2

До бюджету Потіївської сільської ради  надійдуть додаткові кошти від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, а податкове навантаження для платників не буде надмірним.

Зміни до чинного законодавства:

Податкового кодексу України;

Бюджетного кодексу України;

та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати,прожиткового мінімуму  тощо).

Альтернатива 1

Альтернатива 1 не дає можливості досягнути поставлених цілей державного регулювання, (проблема продовжує існувати).

Зміни до чинного законодавства:

Податкового кодексу України;

Бюджетного кодексу України;

та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму тощо).

 

            Таким чином для реалізації обрано Альтернативу 2 – встановлення обґрунтованих ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, забезпечить єдиний підхід до сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для всіх платників Потіївської сільської територіальної громади.

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Основним механізмом, який забезпечить розв’язання визначеної проблеми, є встановлення ставок податку та пільг на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. В рішенні визначено платників податку, об’єкти оподаткування, база оподаткування, ставка податку, строк сплати податку, порядок сплати та перелік пільг.

При здійсненні регуляторної діяльності розглядуються обґрунтовані пропозиції та зауваження до проєкту рішення, надані суб’єктами господарювання, представниками територіальної громади у встановленому порядку.

 

 

 

Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акта:

  1. Розробка проєкту рішення Потіївської сільської ради “Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2023 рік”  та Аналізу регуляторного впливу  до нього.
  2. Проведення консультацій з суб’єктами господарювання.
  3. Оприлюднення проєкту разом з Аналізом регуляторного впливу та отримання пропозицій та зауважень.
  4. Підготовка експертного висновку постійної відповідальної комісії щодо відповідальності проєкту рішення вимогам статей 4, 8 Закону України ‘Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
  5. Отримання пропозицій по удосконаленню від Державної регуляторної служби України.
  6. Прийняття рішення на сесії сільської ради.
  7. Оприлюднення рішення в установленому законодавством порядку.
  8. Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення.

         Таким чином, упровадження регуляторного акта забезпечить дотримання норм чинного податкового законодавства як органами державної податкової служби, органами місцевого самоврядування, так і суб’єктами господарювання, у порядку та на умовах, визначеним Податковим кодексом України та цим регуляторним актом.

         Встановлення запропонованих ставок та пільг податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки є основним механізмом, який забезпечить розв’язання визначеної проблеми.

 

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

         Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки та пільги місцевих податків та зборів, не змінюючи порядок їх обчислення та інші адміністративні процедури.

 

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії запропонованого регуляторного акта встановлюється на необмежений термін, регуляторний акт буде діяти починаючи з 01.01.2023р.  У разі внесення змін у законодавство або на підставі аналізу звіту про відстеження результативності цього регуляторного акту буде проведена процедура внесення змін до регуляторного акту, або прийняття нового регуляторного акту в установленому законом порядку.

 

 

 

 

VIII. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Метод проведення відстеження результативності:

Оцінка ефективності регуляторного акта буде здійснена за допомогою проведення базового, повторного відстеження результативності регуляторного акта.

Відстеження результативності регуляторного акта буде проводитись статистичним методом.

Вид даних, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності:

         Статистичні

- інформація Фінансового відділу Потіївської сільської ради.;

         Базове відстеження результативності дії регуляторного акту здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта.

         Повторне відстеження результативності планується здійснити через 1 рік після набуття чинності регуляторним актом.

         У рамках статистичного методу відстеження аналіз офіційної статистичної інформації буде проводитися щодо розміру надходжень до бюджету Потіївської сільської ради  та кількості осіб, на яких поширюватиметься дія акта.

 

 

 

Начальник фінансового відділу                                Лариса ХАРЧЕНКО       

 

Додаток 1
до рішення про встановлення

місцевих податків і зборів на 2023 рік

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Потіївської сільської ради

від.2022р.

 

СТАВКИ
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1

Ставки встановлюються на 2023 рік та вводяться в дію з 01 січня 2023 року.

Адміністративно-територіальна одиниця,на яку поширюється дія рішення органу місцевого самоврядування:

Код області

Код району

Код КОАТУУ

Назва

18

250

18250 87801

с.Потіївка Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825087802

с.МоделівЖитомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825086901

с.Нова БудаЖитомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825086902

с. Буглаки Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825086903

с. Будилівка Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825086904

с. Новосілка Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825087201

с. Облітки Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825087202

с. Вівче Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825087203

с. Дітинець Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825087204

с. Морогівка Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825087205

с. Стара Гребля Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825084201

с. Заньки Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825084202

с. Гришківка Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825084203

с. Дорогунь Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825084204

с. Дубовик Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825084205

с. Прибуток Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825084206

с. Теклянівка Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825082201

с. Гута-Потіївка Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825082202

с. Вихля Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825082203

с. Заміри Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825082204

с. Клен Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825082205

с. Мирне Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825082206

с. Нова Мар'янівка Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825082207

с. Стара Буда Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

 

 

Класифікація будівель та споруд
(відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 17.08.2000 р. № 507)

Ставки податку
(у % від розміру мінімальної заробітної плати)

за 1 кв. метр

Код

Назва

Для юридичних осіб

Для фізичних осіб
(в т. ч. ФОП)

 

 

1 зона*

2

зона*

3

зона*

1

зона*

2

зона*

3

зона*

1

2

3

4

5

6

7

8

11

Будівлі житлові

х

х

х

х

х

х

111

Будинки одноквартирні

х

х

х

х

х

х

1110

Будинки одноквартирні

х

х

х

х

х

х

  

Цей клас включає:
- відокремлені житлові будинки садибного типу (міські, позаміські, сільські), вілли, дачі, будинки для персоналу лісового господарства, літні будинки для тимчасового проживання, садові будинки та т. ін.
Цей клас включає також:
- спарені або зблоковані будинки з окремими квартирами, що мають свій власний вхід з вулиці
Цей клас не включає:
- нежитлові сільськогосподарські будинки (1271) 

х

 

 

 

 

 

х

х

х

х

х

1110.1

Будинки одноквартирні масової забудови 

0,250

-

-

0,250

-

-

1110.2

Котеджі та будинки одноквартирні підвищеної комфортності 

0,250

-

-

0,250

-

-

1110.3

Будинки садибного типу 

0,250

-

-

0,250

-

-

1110.4

Будинки дачні та садові 

0,250

-

-

0,250

-

-

112 

Будинки з двома та більше квартирами 

х

х

х

х

х

х

1121 

Будинки з двома квартирами 

х

х

х

х

х

х

  

Цей клас включає:
- відокремлені, спарені або зблоковані будинки з двома квартирами
Цей клас не включає:
- спарені або зблоковані будинки з окремими квартирами, що мають свій власний вхід з вулиці (1110) 

х

х

х

х

х

х

1121.1

Будинки двоквартирні масової забудови 

0,250

-

-

0,250

-

-

1121.2

Котеджі та будинки двоквартирні підвищеної комфортності 

0,250

-

-

0,250

-

-

1122 

Будинки з трьома та більше квартирами 

х

х

х

х

х

х

  

Цей клас включає:
- інші житлові будинки з трьома та більше квартирами
Цей клас не включає:
- гуртожитки (1130)
- готелі (1211)
- туристичні бази, табори та будинки відпочинку (1212) 

х

х

х

х

х

х

1122.1

Будинки багатоквартирні масової забудови 

0,250

-

-

0,200

-

-

1122.2

Будинки багатоквартирні підвищеної комфортності, індивідуальні 

0,250

-

-

0,250

-

-

1122.3

Будинки житлові готельного типу 

0,250

-

-

0,250

-

-

113 

Гуртожитки

х

х

х

х

х

х

  

Цей клас включає:
- житлові будинки для колективного проживання, включаючи будинки для людей похилого віку та інвалідів, студентів, дітей та інших соціальних груп, наприклад, будинки для біженців, гуртожитки для робітників та службовців, гуртожитки для студентів та учнів навчальних закладів, сирітські будинки, притулки для бездомних та т. ін.
Цей клас не включає:
- лікарні, клініки (1264)
- в'язниці, казарми (1274) 

х

х

х

х

х

х

1130.1

Гуртожитки для робітників та службовців 

Звільнені від оподаткування
(пп. 266.2.2 г) п. 266.2 ст. 266 ПКУ)

1130.2

Гуртожитки для студентів вищих навчальних закладів 

Звільнені від оподаткування
(пп. 266.2.2 г) п. 266.2 ст. 266 ПКУ)

1130.3

Гуртожитки для учнів навчальних закладів 

Звільнені від оподаткування
(пп. 266.2.2 г) п. 266.2 ст. 266 ПКУ)

1130.4

Будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів 

Звільнені від оподаткування
(пп. 266.2.2 г) п. 266.2 ст. 266 ПКУ)

1130.5

Будинки дитини та сирітські будинки 

Звільнені від оподаткування
(пп. 266.2.2 г) п. 266.2 ст. 266 ПКУ)

1130.6

Будинки для біженців, притулки для бездомних 

Звільнені від оподаткування
(пп. 266.2.2 г) п. 266.2 ст. 266 ПКУ)

1130.9

Будинки для колективного проживання інші 

Звільнені від оподаткування
(пп. 266.2.2 г) п. 266.2 ст. 266 ПКУ)

12 

Будівлі нежитлові 

х

х

х

х

х

х

 

121 

Готелі, ресторани та подібні будівлі 

х

х

х

х

х

х

 

1211 

Будівлі готельні 

х

х

х

х

х

х

 

  

Цей клас включає:
- готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати та подібні заклади з надання житла з рестораном або без нього
Цей клас включає також:
- окремі ресторани та бари
Цей клас не включає:
- ресторани в житлових будинках (1122)
- туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку (1212)
- ресторани в торгових центрах (1230) 

х

х

х

х

х

х

 

1211.1

Готелі 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1211.2

Мотелі 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1211.3

Кемпінги 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1211.4

Пансіонати 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1211.5

Ресторани та бари 

0,500

-

-

0,500

-

-

 

1212 

Інші будівлі для тимчасового проживання 

х

х

х

х

х

х

 

  

Цей клас включає:
- туристичні бази, гірські притулки, дитячі та сімейні табори відпочинку, будинки відпочинку та інші будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані раніше
Цей клас не включає:
- готелі та подібні заклади з надання житла (1211)
- парки для дозвілля та розваг (2412) 

х

х

х

х

х

х

 

1212.1

Туристичні бази та гірські притулки 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1212.2

Дитячі та сімейні табори відпочинку 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1212.3

Центри та будинки відпочинку 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1212.9

Інші будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані раніше 

0,500

-

-

0,500

-

-

 

122 

Будівлі офісні 

х

х

х

х

х

х

 

1220 

Будівлі офісні 

х

х

х

х

х

х

 

  

Цей клас включає:
- будівлі, що використовуються як приміщення для конторських та адміністративних цілей, в тому числі для промислових підприємств, банків, поштових відділень, органів місцевого управління, урядових та відомчих департаментів та т. ін.
Цей клас включає також:
- центри для з'їздів та конференцій, будівлі органів правосуддя, парламентські будівлі
Цей клас не включає:
- офіси в будівлях, що призначені (використовуються), головним чином, для інших цілей 

х

х

х

х

х

х

 

1220.1

Будівліорганів державного та місцевогоуправління

Звільнені від оподаткування
(пп. 266.2.2 а) п. 266.2 ст. 266 ПКУ)

1220.2

Будівліфінансовогообслуговування 

0,500

-

-

-

-

-

 

1220.3

Будівліорганівправосуддя

0,500

-

-

-

-

-

 

1220.4

Будівлізакордоннихпредставництв 

-

-

-

-

-

-

 

1220.5

Адміністративно-побутовібудівліпромисловихпідприємств 

1,500

-

-

1,500

-

-

 

1220.9

Будівлі для конторських та адміністративнихцілейінші 

1,500

-

-

1,500

-

-

 

123 

Будівліторговельні 

х

х

х

х

х

х

 

1230 

Будівліторговельні 

х

х

х

х

х

х

 

  

Цейкласвключає:
- торговіцентри, пасажі, універмаги, спеціалізованімагазини та павільйони, зали для ярмарків, аукціонів, виставок, криті ринки, станціїтехнічногообслуговуванняавтомобілів та т. ін.
Цейкласвключаєтакож:
- підприємства та установи громадськогохарчування (їдальні, кафе, закусочні та т. ін.)
- приміщенняскладські та базипідприємствторгівлі й громадськогохарчування
- підприємствапобутовогообслуговування
Цейклас не включає:
- невеликімагазини в будівлях, щопризначені (використовуються), головним чином, для іншихцілей
- ресторани та бари, розміщені в готеляхабоокремо (1211)
- лазні та пральні (1274) 

х

х

х

х

х

х

 

1230.1

Торгові центри, універмаги, магазини 

0,500

-

-

0,500

-

-

 

1230.2

Криті ринки, павільйони та зали для ярмарків 

0,500

-

-

0,500

-

-

 

1230.3

Станції технічного обслуговування автомобілів 

0,500

-

-

0,500

-

-

 

1230.4

Їдальні, кафе, закусочні та т. ін. 

0,500

-

-

0,500

-

-

 

1230.5

Бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1230.6

Будівлі підприємств побутового обслуговування 

0,500

-

-

0,500

-

-

 

1230.9

Будівлі торговельні інші 

0,500

-

-

0,500

-

-

 

124 

Будівлі транспорту та засобів зв'язку 

х

х

х

х

х

х

 

1241 

Вокзали, аеровокзали, будівлі засобів зв'язку та пов'язані з ними будівлі 

х

х

х

х

х

х

 

  

Цей клас включає:
- будівлі цивільних та військових аеропортів, міського електротранспорту, залізничних станцій, автобусних станцій, морських та річкових вокзалів, фунікулерних та підіймальних станцій канатних доріг
- будівлі центрів радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, телекомунікаційних центрів та т. ін.
Цей клас включає також:
- ангари для літаків, будівлі залізничних блокпостів, локомотивні та вагонні депо, трамвайні та тролейбусні депо
- телефонні кіоски
- будівлі маяків
- диспетчерські будівлі повітряного транспорту
Цей клас не включає:
- станції технічного обслуговування автомобілів (1230)
- резервуари, силоси та товарні склади (1252)
- залізничні колії (2121, 2122)
- злітно-посадкові смуги аеродромів (2130)
- телекомунікаційні лінії та щогли (2213, 2224)
- нафто-термінали (2303) 

х

х

х

х

х

х

 

1241.1

Автовокзали та інші будівлі автомобільного транспорту 

1,500

-

-

1,500

-

-

 

1241.2

Вокзали та інші будівлі залізничного транспорту 

-

-

-

-

-

-

 

1241.3

Будівлі міського електротранспорту 

-

-

-

-

-

-

 

1241.4

Аеровокзали та інші будівлі повітряного транспорту 

-

-

-

-

-

-

 

1241.5

Морські та річкові вокзали, маяки та пов'язані з ними будівлі 

-

-

-

-

-

-

 

1241.6 

Будівлі станцій підвісних та канатних доріг 

-

-

-

-

-

-

 

1241.7

Будівлі центрів радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, телекомунікаційних центрів та т. ін. 

1,500

-

-

-

-

-

 

1241.8

Ангари для літаків, локомотивні, вагонні, трамвайні та тролейбусні депо 

1,500

-

-

-

-

-

 

1241.9

Будівлі транспорту та засобів зв'язку інші 

1,500

-

-

-

-

-

 

1242 

Гаражі 

х

х

х

х

х

х

 

  

Цей клас включає:
- гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки
Цей клас включає також:
- навіси для велосипедів
Цей клас не включає:
- автостоянки в будівлях, що використовуються, головним чином, для інших цілей
- станції технічного обслуговування автомобілів (1230) 

х

х

х

х

х

х

 

1242.1

Гаражі наземні 

1,500

-

-

1,500

-

-

 

1242.2

Гаражі підземні 

-

-

-

-

-

-

 

1242.3

Стоянки автомобільні криті 

1,500

-

-

1,500

-

-

 

1242.4

Навіси для велосипедів 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

125 

Будівлі промислові та склади 

х

х

х

х

х

х

 

1251 

Будівлі промислові

х

х

х

х

х

х

 

  

Цей клас включає:
- криті будівлі промислового призначення, наприклад, фабрики, майстерні, бойні, пивоварні заводи, складальні підприємства та т. ін. за їх функціональним призначенням
Цей клас не включає:
- резервуари, силоси та склади (1252)
- будівлі сільськогосподарського призначення (1271)
- комплексні промислові споруди (електростанції, нафтопереробні заводи та т. ін.), які не мають характеристик будівель (230) 

х

х

х

х

х

х

 

1251.1

Будівліпідприємствмашинобудування та металообробноїпромисловості 

Будівліпромисловості, зокремавиробничікорпуси, цехи, складськіприміщенняпромисловихпідприємствзвільненівідоподаткування
(пп. 266.2.2 є) п. 266.2 ст. 266 ПКУ)

1251.2

Будівліпідприємствчорноїметалургії 

1251.3

Будівлі підприємств хімічної та нафтохімічної промисловості 

1251.4

Будівліпідприємствлегкоїпромисловості 

1251.5

Будівліпідприємствхарчовоїпромисловості 

1251.6

Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості 

1251.7

Будівлі підприємств лісової, деревообробної та целюлозно-паперової промисловості 

1251.8

Будівлі підприємств будівельної індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості 

1251.9

Будівлііншихпромисловихвиробництв, включаючиполіграфічне 

1252 

Резервуари, силоси та склади

х

х

х

х

х

х

 

  

Цейкласвключає:
- резервуари та ємності
- резервуари для нафти та газу
- силоси для зерна, цементу та іншихсипкихмас
- холодильники та спеціальнісклади
Цейкласвключаєтакож:
- складськімайданчики
Цейклас не включає:
- сільськогосподарськісилоси та складськібудівлі, щовикористовуються для сільськогогосподарства (1271)
- водонапірнібашти (2222)
- нафтотермінали (2303) 

х

х

х

х

х

х

 

1252.1

Резервуари для нафти, нафтопродуктівта газу 

1,500

-

-

1,500

-

-

 

1252.2

Резервуари та ємностіінші 

1,500

-

-

1,500

-

-

 

1252.3

Силоси для зерна 

1,500

-

-

1,500

-

-

 

1252.4

Силоси для цементу та іншихсипучихматеріалів 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1252.5

Складиспеціальнітоварні 

0,500

-

-

0,500

-

-

 

1252.6

Холодильники 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1252.7

Складськімайданчики 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1252.8

Складиуніверсальні 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1252.9

Склади та сховищаінші 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

126 

Будівлі для публічних виступів, закладів освітнього, медичного та оздоровчого призначення 

х

х

х

х

х

х

 

1261 

Будівлі для публічних виступів 

х

х

х

х

х

х

 

  

Цей клас включає:
- кінотеатри, концертні будівлі, театри та т. ін.
- зали засідань та багатоцільові зали, що використовуються, головним чином, для публічних виступів
- казино, цирки, музичні зали, танцювальні зали та дискотеки, естради та т. ін.
Цей клас не включає:
- музеї, художні галереї (1262)
- спортивні зали (1265)
- парки для відпочинку та розваг (2412) 

х

х

х

х

х

х

 

1261.1

Театри, кінотеатри та концертні зали

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1261.2

Зали засідань та багатоцільові зали для публічних виступів 

-

-

-

-

-

-

 

1261.3

Цирки 

-

-

-

-

-

-

 

1261.4

Казино, ігорні будинки 

-

-

-

-

-

-

 

1261.5

Музичні та танцювальні зали, дискотеки 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1261.9

Будівлі для публічних виступів інші 

-

-

-

-

-

-

 

1262 

Музеї та бібліотеки 

х

х

х

х

х

х

 

  

Цей клас включає:
- музеї, художні галереї, бібліотеки та технічні центри
Цей клас включає також:
- будівлі архівів
- будівлі зоологічних та ботанічних садів
Цей клас не включає:
- пам'ятки історії (1273) 

х

х

х

х

х

х

 

1262.1

Музеї та художні галереї 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1262.2

Бібліотеки, книгосховища 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1262.3

Технічні центри 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1262.4

Планетарії 

-

-

-

-

-

-

 

1262.5

Будівлі архівів 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1262.6

Будівлі зоологічних та ботанічних садів 

-

-

-

-

-

-

 

1263 

Будівлі навчальних та дослідних закладів

х

х

х

х

х

х

 

  

Цей клас включає:
- будівлі для дошкільного та початкового навчання, отримання середньої освіти (дитячі ясла та сади, школи, коледжі, ліцеї, гімназії тощо), спеціалізовані (фахові) школи, професійно-технічні навчальні заклади
- будівлі для вищих навчальних закладів, науково-дослідних закладів, лабораторій
Цей клас включає також:
- спеціальні школи для дітей з фізичними або розумовими вадами
- заклади для фахової перепідготовки
- метеорологічні станції, обсерваторії
Цей клас не включає:
- гуртожитки для студентів та учнів (1130)
- бібліотеки (1262)
- лікарні навчальних закладів (1264) 

х

х

х

х

х

х

 

1263.1

Будівлі науково-дослідних та проектно-вишукувальних установ 

-

-

-

-

-

-

 

1263.2

Будівлі вищих навчальних закладів 

-

-

-

-

-

-

 

1263.3

Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів  

Будівлі загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування, що використовуються для надання освітніх послуг, звільнені від оподаткування (пп. 266.2.2 і) п. 266.2 ст. 266 ПКУ)

1263.4

Будівлі професійно-технічних навчальних закладів 

0,200

-

-

-

-

-

 

1263.5

Будівлі дошкільних та позашкільних навчальних закладів 

0,200

Будівлі дошкільних навчальних закладів, що використовуються для надання освітніх послуг, звільнені від оподаткування
(пп. 266.2.2 і) п. 266.2 ст. 266 ПКУ)

1263.6

Будівлі спеціальних навчальних закладів для дітей з фізичними або розумовими вадами 

-

-

-

-

-

-

 

1263.7

Будівлі закладів з фахової перепідготовки 

-

-

-

-

-

-

 

1263.8 

Будівлі метеорологічних станцій, обсерваторій 

-

-

-

-

-

-

 

1263.9

Будівлі освітніх та науково-дослідних закладів інші 

-

-

-

-

-

-

 

1264 

Будівлі лікарень та оздоровчих закладів 

х

х

х

х

х

х

 

  

Цей клас включає:
- заклади з надання медичної допомоги хворим та травмованим пацієнтам
- санаторії, профілакторії, спеціалізовані лікарні, психіатричні диспансери, пологові будинки, материнські та дитячі реабілітаційні центри
Цей клас включає також:
- лікарні навчальних закладів, шпиталі виправних закладів, в'язниць та збройних сил
- будівлі, що використовуються для термального та соляного лікування, функціональної реабілітації, пунктів переливання крові, пунктів донорського грудного молока та т. ін.
Цей клас не включає:
- будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів (1130) 

х

х

х

х

х

х

 

1264.1

Лікарні багатопрофільні територіального обслуговування, навчальних закладів 

0,200

-

-

-

-

-

 

1264.2

Лікарні профільні, диспансери 

0,200

-

-

-

-

-

 

1264.3

Материнські та дитячі реабілітаційні центри, пологові будинки 

0,200

-

-

-

-

-

 

1264.4

Поліклініки, пункти медичного обслуговування та консультації 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1264.5

Шпиталі виправних закладів, в'язниць та збройних сил 

-

-

-

-

-

-

 

1264.6

Санаторії, профілакторії та центри функціональної реабілітації 

-

-

-

-

-

-

 

1264.9

Заклади лікувально-профілактичні та оздоровчі інші 

-

-

-

-

-

-

 

1265 

Зали спортивні 

х

х

х

х

х

х

 

  

Цей клас включає:
- будівлі, що використовуються в спортивних цілях (баскетбол та теніс у приміщеннях, плавальні басейни, гімнастичні зали, ковзанки або хокейні майданчики та т. ін.), що передбачають переобладнання з улаштуванням трибун для глядачів, терас для видовищ та демонстраційних цілей та т. ін.
Цей клас не включає:
- багатоцільові зали, що використовуються, головним чином, для публічних виступів (1261)
- спортивні майданчики для занять спортом на відкритому повітрі, наприклад, тенісні корти, відкриті плавальні басейни тощо (2411) 

х

х

х

х

х

х

 

1265.1

Зали гімнастичні, баскетбольні, волейбольні, тенісні та т. ін. 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1265.2

Басейни криті для плавання 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1265.3

Хокейні та льодові стадіони криті 

-

-

-

-

-

-

 

1265.4

Манежі легкоатлетичні 

-

-

-

-

-

-

 

1265.5

Тири 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1265.6

Зали спортивні інші 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

127 

Будівлі нежитлові інші 

х

х

х

х

х

х

 

1271 

Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства

х

х

х

х

х

х

 

  

Цей клас включає:
- будівлі для використання в сільськогосподарській діяльності, наприклад, корівники, стайні, свинарники, кошари, кінні заводи, собачі розплідники, птахофабрики, зерносховища, склади та надвірні будівлі, підвали, винокурні, винні ємності, теплиці, сільськогосподарські силоси та т. ін.
Цей клас не включає:
- споруди зоологічних та ботанічних садів (2412) 

 

 

 

 

 

 

 

х

х

х

х

х

х

 

1271.1

Будівлі для тваринництва 

Будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності, звільнені від оподаткування (пп. 266.2.2 ж) п. 266.2 ст. 266 ПКУ)

1271.2

Будівлі для птахівництва 

1271.3

Будівлі для зберігання зерна 

1271.4

Будівлі силосні та сінажні 

1271.5

Будівлі для садівництва, виноградарства та виноробства 

1271.6

Будівлі тепличного господарства 

1271.7

Будівлі рибного господарства 

1271.8

Будівлі підприємств лісівництва та звірівництва 

1271.9

Будівлі сільськогосподарського призначення інші 

1,500

-

-

1,500

-

-

 

1272 

Будівлі для культової та релігійної діяльності

х

х

х

х

х

х

 

  

Цей клас включає:
- церкви, каплиці, мечеті, синагоги та т. ін.
Цей клас включає також:
- цвинтарі та похоронні споруди, ритуальні зали, крематорії
Цей клас не включає:
- світські релігійні будівлі, що використовуються як музеї (1262)
- культові та релігійні будівлі, що не використовуються за призначенням, а є пам'ятками історії та архітектури (1273) 

х

х

х

х

х

х

 

1272.1 

Церкви, собори, костьоли, мечеті, синагоги та т. ін. 

Об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність, звільнені від оподаткування
(пп. 266.2.2 и) п. 266.2 ст. 266 ПКУ)

1272.2

Похоронні бюро та ритуальні зали 

0,500

-

-

0,500

-

-

 

1272.3

Цвинтарі та крематорії 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1273 

Пам'яткиісторичні та такі, щоохороняються державою 

х

х

х

х

х

х

 

  

Цей клас включає:
- будівлі історичні та такі, що охороняються державою і не використовуються для інших цілей
Цей клас включає також:
- старовинні руїни, що охороняються державою, археологічні розкопки
- будівлі меморіального, художнього і декоративного призначення, статуї
Цей клас не включає:
- музеї (1262) 

х

х

х

х

х

х

 

1273.1

Пам’ятки історії та архітектури 

0,200

-

-

-

-

-

 

1273.2

Археологічні розкопки, руїни та історичні місця, що охороняються державою 

0,200

-

-

-

-

-

 

1273.3

Меморіали, художньо-декоративні будівлі, статуї 

 

 

 

 

 

 

 

1274 

Будівлі інші, не класифіковані раніше 

х

х

х

х

х

х

 

  

Цей клас включає:
- виправні заклади, в'язниці, слідчі ізолятори, армійські казарми, будівлі міліцейських та пожежних служб
Цей клас включає також:
- будівлі, такі як автобусні зупинки, громадські туалети, пральні, лазні та т. ін.
Цей клас не включає:
- телефонні кіоски (1241)
- госпіталі виправних закладів, в'язниць, збройних сил (1264)
- військові інженерні споруди (2420) 

х

х

х

х

х

х

 

1274.1

Казарми збройних сил 

0,200

-

-

-

-

-

 

1274.2

Будівлі міліцейських та пожежних служб 

0,200

-

-

-

-

-

 

1274.3

Будівлі виправних закладів, в'язниць та слідчих ізоляторів 

0,200

-

-

-

-

-

 

1274.4

Будівлі лазень та пралень 

0,200

-

-

0,200

-

-

 

1274.5

Будівлі з облаштування населених пунктів 

0,200

-

-

-

-

-

 

                             

 

Додаткові пільги для фізичних та юридичних осіб, відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2023 рікне приймалися.

 

 

Сільський голова:Марина ПЛЕЧКО

 

 

 

Додаток 2
до рішення про встановлення ставок
та пільг із сплати податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Потіївської сільської ради

від   . 2023р.

ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1

Пільги встановлюються на 2023 рік та вводяться в дію
 з 01 січня 2023 року.

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

Код області

Код району

Код згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці
або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

18

250

18250 87801

с.Потіївка Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825087802

с.Моделів Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825086901

с.Нова Буда Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825086902

с. Буглаки Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825086903

с. Будилівка Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825086904

с. Новосілка Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825087201

с. Облітки Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825087202

с. Вівче Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825087203

с. Дітинець Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825087204

с. Морогівка Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825087205

с. Стара Гребля Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825084201

с. Заньки Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825084202

с. Гришківка Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825084203

с. Дорогунь Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825084204

с. Дубовик Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825084205

с. Прибуток Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825084206

с. Теклянівка Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825082201

с. Гута-Потіївка Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825082202

с. Вихля Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825082203

с. Заміри Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825082204

с. Клен Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825082205

с. Мирне Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825082206

с. Нова Мар'янівка Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

18

250

1825082207

с. Стара Буда Житомирський район, Житомирська область Потіївська сільська територіальна громада

 

Група платників, категорія/класифікація
будівель та споруд

Розмір пільги
(відсотків суми податкового зобов’язання за рік)

Релігійні організації України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, за земельні ділянки,надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення їх діяльності, а також благодійні організації, створені відповідно до закону, діяльність яких не передбачає одержання прибутків

100

Комунальні підприємства територіальної громади Потіївської сільської ради

100

Допоміжні (нежитлові приміщення): сараї, хліви, літні кухні, вбиральні, погреби, навіси, бойлерні

100

Примітки:

1 Пільги визначаються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України. У разі встановлення пільг, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом пільги затверджуються окремо.

 

Сільський голова:                                                                              Марина ПЛЕЧКО