Оголошення про конкурсу на зайняття вакантних посад відділу «Центру надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Потіївської сільської ради.
Додаток 1
до розпорядження
від 10.01.2022 р. № 1 -г
ОГОЛОШЕННЯ
Потіївська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади: начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Потіївської сільської ради
Вимоги до кандидатів:
1. Кваліфікаційні:
- є громадянином України;
- вільно володіє державною мовою;
- вища освіта ступеня не нижче магістра, спеціаліста;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 3-х років або загальний стаж роботи не менше 5-ти років;
- упевнений користувач ПК;
- знання діючого законодавства України професійного спрямування;
2. Технічні вміння: вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку та знання основ діловодства.
3. Вимоги до компетентностей:
- -робота з великими обсягами інформації;
- - ефективна робота вкоманді та координація з іншими представниками влади і органів місцевого самоврядування;
- - особиста відповідальність;
- - системність і самостійність вроботі;
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- Заява про участь у конкурсі з наданням згоди про обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»
- Особова картка заповнена (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- Дві фотокартки 4*6;
- Копія паспорта;
- Копія документа про освіту;
- Копія реєстраційної картки платника податків;
- Електронна декларація про доходи за минулий рік.
- Копію військового квитка (у разі наявності)
Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантної посади звертатися до виконавчого комітету Потіївської сільської ради за адресою: 12225, Житомирська область, Житомирський район, с. Потіївка вул. Центральна, 31.
Телефон для довідок: 099-514-19-17 Олена Григорівна Ковальчук
Термін подання документів: 14 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу.
Прийом заяв до 24 січня 2022 року.
Додаток 2
до розпорядження
від 10.01.2022 р. №1-г
ОГОЛОШЕННЯ
Потіївська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади: адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Потіївської сільської ради
Вимоги до кандидатів:
1. Кваліфікаційні:
- є громадянином України;
- вільно володіє державною мовою;
- вища освіта ступеня не нижче магістра, спеціаліста;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 2-х років або загальний стаж роботи не менше 3-х років;
- упевнений користувач ПК;
- Знання діючого законодавства України професійного спрямування;
2. Технічні вміння: вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку та знання основ діловодства.
3. Вимоги до компетентностей:
- -робота з великими обсягами інформації;
- - ефективна робота вкоманді та координація з іншими представниками влади і органів місцевого самоврядування;
- - особиста відповідальність;
- - системність і самостійність вроботі;
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- Заява про участь у конкурсі з наданням згоди про обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- Особова картка заповнена (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- Дві фотокартки 4*6;
- Копія паспорта;
- Копія документа про освіту;
- Копія реєстраційної картки платника податків;
- Електронна декларація про доходи за минулий рік.
- Копію військового квитка (у разі наявності)
Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантної посади звертатися до виконавчого комітету Потіївської сільської ради за адресою: 12225, Житомирська область, Житомирський район, с. Потіївка вул. Центральна, 31.
Телефон для довідок: 099-514-19-17 Олена Григорівна Ковальчук
Термін подання документів: 14 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу.
Прийом заяв до 24 січня 2022 року.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)