Використовуйте електронні сервіси з метою уникнення особистого візиту до ЦОП під час карантину!

У зв’язку з поширенням коронавірусу рекомендуємо платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет.

Зокрема, через відкриту частину Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) можна скористатись інформацією, яка є загальнодоступною, зокрема податковим календарем, інформацією з реєстрів страхувальників, платників єдиного податку, платників ПДВ та інших реєстрів, завантажити бланки податкової звітності тощо.

У приватній частині Електронного кабінету, після ідентифікації особи, крім зазначених вище сервісів, будуть доступні ще і такі:

- стан розрахунків з бюджетом;

- листування з органами ДПС;

- облікові дані;

- пошук інформації в реєстрах ДПС;

- подання заяв/запитів;

- подання декларації про майновий стан і доходи в електронному вигляді;

- сплата податків;

- перегляд даних СЕА ПДВ;

- інші електронні сервіси.

Також за допомогою приватної частини сервісу «Електронний кабінет платника», платники мають можливість отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з ДРФО для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.

 

 

Для подання звітності в електронному вигляді платник податків може використовувати:

 

1. Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП).

Увійти до ЕКП теж можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua. Для ознайомлення порядку користування сервісом «ЕКП» у відкритій (загальнодоступній) частині Електронного кабінету створено розділ  «Допомога».

 

2. Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». Клієнтське ПЗ безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДПС за адресою https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/. Також в цьому розділі доступна інформація щодо порядку подання електронної звітності, користування електронними сервісами, актуальних нововведень електронного документообігу.

 

3. За бажанням платники податків можуть користуватись будь-яким іншим програмним забезпеченням

(наприклад: «МЕDoc IS», «Соната», «1С-Звіт», «iFin» та ін.), яке надає можливість створювати та надсилати до органів ДПС податкову та іншу звітність засобами телекомунікаційного зв’язку.

 

 

ЄДИНА ВИМОГА ДЛЯ ЕЛЕКТРОННОГО СПІЛКУВАННЯ З ОРГАНАМИ ДПС - НАЯВНІСТЬ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ (ЕЦП).

 

ЕЦП кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК).

Наразі це: Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (КНЕДП) Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, АЦСК АТ «КБ «Приватбанк»,
АЦСК ПАТ «УкрСиббанк», ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», АЦСК АТ «Ощадбанк», КНЕДП «Казначейство», КНЕДП «Дія» та ін. 

Безконтактний спосіб взаємодії платників податків та Державної податкової служби України є особливо актуальним у період карантинних обмежень.

У Радомишльському центрі обслуговування платників надання послуг здійснюється з урахуванням усіх протиепідеміологічних рекомендацій, але додаткова обачність ніколи не буде зайвою. Подаючи звітність в електронному вигляді, Ви позбавите себе потенційних ризиків зараження на COVID-19.

 

 

Переваги Електронного кабінету платника для подання податкової звітності

 

Головне управління ДПС у Житомирській області у зв’язку з настанням термінів подання квартальної звітності для уникнення черг та незручностей пропонує платникам податків скористатись сервісом «Електронний кабінет платника» для подання звітності.

За допомогою цього сервісу можливо, зокрема, сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності та інше.

Одночасно повідомляємо, що термін подання звітності протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу.

 

 

Переваги подання звітності засобами телекомунікаційного зв’язку!

 

Сучасний рівень інформаційних технологій дозволяє вирішити чимало питань в органах Державної податкової служби дистанційно.

Однією з найпоширеніших послуг є приймання податкової та іншої звітності органами ДПС.

Електронне звітування – це найбільш зручний та сучасний формат спілкування з контролюючими органами. Подача електронної звітності має багато суттєвих переваг для платників податків:

  • мінімальні затрати часу на заповнення звітності;
  • формування та надсилання звітності за допомогою спеціальних програм;
  • подання звітності всього за декілька хвилин з будь-якого місця, де є доступ до мережі інтернет;
  •  вибір часу подачі звітності, зручного для вас;
  • економія часу, не потрібно кудись їхати, простоювати в чергах;
  • гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок;
  • підтвердження доставки звітності;
  • постійне оновлення версій документів звітності, згідно змін у законодавстві;
  • уникнення потреби зберігання паперових копій поданої звітності;
  • автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та ін.;

подана в електронному вигляді звітність  надійно зашифрована, захищена від несанкціонованих переглядів та втручань.