Міністерство цифрової трансформації України відповідно до пункту 1 Положення про Міністерство цифрової трансформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 року № 856 (далі – Положення), є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сферах: цифровізації, цифрового розвитку, цифрової економіки, цифрових інновацій та технологій, електронного урядування та електронної демократії, розвитку інформаційного суспільства, інформатизації; впровадження електронного документообігу; розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян; відкритих даних, розвитку національних електронних інформаційних ресурсів та інтероперабельності, розвитку інфраструктури широкосмугового доступу до Інтернету та телекомунікацій, електронної комерції та бізнесу; надання електронних та адміністративних послуг; електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації; розвитку ІТ-індустрії. Разом з цим, згідно із пунктом 4 Положення визначено, що Мінцифри відповідно до покладених на нього завдань, зокрема: бере участь у розробленні та впровадженні вимог до форматів даних електронного документообігу в державних органах, щодо функціонування електронного документообігу та до оформлення документів, організації документообігу, зокрема електронного документообігу; здійснює у межах повноважень заходи щодо впровадження та функціонування електронного документообігу; координує діяльність, зокрема Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих держадміністрацій з питань, що належать до компетенції Мінцифри. Водночас, Мінцифри для виконання покладених на нього завдань має право отримувати безоплатно від міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування необхідні для виконання покладених на нього завдань інформацію, документи і матеріали (підпункт 2 пункту 6 Положення). Враховуючи зазначене, з метою оцінки та моніторингу стану впровадження та функціонування електронного документообігу у органах місцевого 2 самоврядування та задля подальшої координації та реалізації проектів щодо впровадження та підтримки електронного документообігу просимо забезпечити заповнення громадами області в термін до 10 липня 2021 року анкети, яка розміщена за посиланням: https://forms.gle/SEo9Mhxajac82TiW7. У разі виникнення запитання під час заповнення анкети звертатись на емейл paslavska@thedigital.gov.ua.