ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням шостої сесії

VIII скликання

Потіївської сільської ради

                                                                                                             від 19.03.2021 р. № 254

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

 

«Внесення відомостей та змін до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги

 (ЄДАРП)»

(назва адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1

Місцезнаходження

12225, Житомирська область, с.Потіївка,

вул. Центральна, 31

2

Інформація щодо режиму роботи

  • Понеділок  08:3017:00
  • Вівторок     08:3017:00
  • Середа        08:30 17:00
  • Четвер        08:30 17:00
  • П’ятниця    08:30 16:00
  • Субота, неділявихідні

Обідня перерва 13:00-14:00

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

e-mail: pot_sovet@ukr.net

(4132) 5-31-46

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закони України: Кодекс цивільного захисту України, Законів України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту""Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні""Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист""Про відновлення прав осіб, депортованих за національною ознакою", “Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років”, "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи""Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей""Про освіту""Про прокуратуру""Про Службу безпеки України""Про бібліотеки і бібліотечну справу""Про захист рослин""Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні""Про жертви нацистських переслідувань""Про Державну кримінально-виконавчу службу України""Про Державну службу спеціального зв'язку та захисту інформації України""Про охорону дитинства""Про соціальний захист дітей війни""Про культуру"Основ законодавства України про охорону здоров'я і пенсіонерів за віком.

 

5

Акти Кабінету Міністрів України

Акти Кабінету Міністрів України:  Постанови Кабінету Міністрів України: від 29 січня 2003 року №117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги» ( із змінами);

 від 6 серпня 2014року № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» (із змінами);

від 4 червня 2015 року № 389 «Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї»;

від 17.04.2019 № 373 „Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі”.

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Звернення громадян, які мають право на пільги  відповідно до Законів України.

7

Перелік необхідних документів

- письмова заява;

- копії документів, що підтверджують право пільговика та членів його сім'ї  на пільги;

- копію паспорта;

- копію документу, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

- копію документу, що підтверджує право на пільги;

- пенсійне посвідчення (за необхідності);

- довідка про склад сім’ї;

- інформація про характеристику житла та послуги, щодо   отримання яких особа має право на пільги;

  - витяг з протоколу засідання комісії з питань прийняття рішень щодо призначення громадянам субсидії і державної допомоги малозабезпеченим сім’ям за рахунок державного бюджету та включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги інформації про пільговика за фактичним місцем проживання ( у разі надання пільг за фактичним місцем проживання);

- акт обстеження, довідка Радомишльської міської ради (за необхідності);

- декларацію про доходи сім’ї пільговика або документи, що підтверджують відсутність доходів за такий період (за необхідності);

- довідка про зняття з обліку за попереднім місцем

  реєстрації (за необхідності).

8

Спосіб подання документів

Особисте письмове звернення за зареєстрованим місцем проживання або за фактичним місцем проживання.

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно.

 

10

Строк надання

Структурний підрозділ з питань соціального захисту населення протягом 10 днів з дати отримання відповідних документів проводить внесення даних до бази ЄДАРП.

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Внесення відомостей та змін до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП) не надаються, якщо:

  • відсутній документ, що дає право на пільги;
  • відсутні офіційні документи, які підтверджують фактичне місце проживання;
  • відсутність довідки про зняття з обліку бази ЄДАРП за попереднім місцем реєстрації (в зв’язку зі зміною місця проживання поза межами адміністративно – територіальної одиниці).

12

Результат надання адміністративної послуги

Внесення відомостей та змін до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП).

13

Способи отримання відповіді (результату)

Управління соціального захисту населення самостійно  інформує особу про включення до бази ЄДАРП, призначення (не призначення) пільги на придбання твердого палива і скрапленого газу та пільг на ЖКП  (або в паперовому, або в електронному (за наявності електронної адреси) вигляді, або в телефонному режимі, або смс-повідомленням).