ВИДАЧА ДОВІДКИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПІЛЬГ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕНСІЮ ЧИ СОЦІАЛЬНУ ДОПОМОГУ

Дата: 07.05.2021 11:11
Кількість переглядів: 391

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням шостої сесії

VIII скликання

Потіївської сільської ради

       від 19.03.2021 р. № 254

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 
адміністративної послуги

ВИДАЧА ДОВІДКИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПІЛЬГ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ,

ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕНСІЮ ЧИ СОЦІАЛЬНУ ДОПОМОГУ

Потіївська сільська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг / виконавчого органу ради об’єднаної територіальної громади)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1

Місцезнаходження

12225, Житомирська область, с.Потіївка,

вул. Центральна, 31

2

Інформація щодо режиму роботи

  • Понеділок  08:30-17:00
  • Вівторок     08:30-17:00
  • Середа        08:30- 17:00
  • Четвер        08:30- 17:00
  • П’ятниця    08:30- 16:00
  • Субота, неділя-вихідні

Обідня перерва 13:00-14:00

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

e-mail: pot_sovet@ukr.net

(4132) 5-31-46

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Українівід 21.03.1991 № 875-XII

5

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Мінсоцполітики від 21.09.2015 № 946 „Про затвердження форми та Порядку видачі довідки для отримання пільг інвалідами, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 за № 1198/27643

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Відсутність у особи з інвалідністю права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

7

Перелік необхідних документів

Заява особи з інвалідністю або її законного представника;

копія паспорта особи з інвалідністю (у разі якщо звертається його законний представник –  копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження);

копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, наведеною у первинній обліковій документації № 157-1/о „Виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією”, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.07.2012 № 577, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.09.2012 за № 1504/21816;

одна кольорова фотокартка особи з інвалідністю  розміром 3,5 х 4,5 см

8

Спосіб подання документів

Заява та документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

П’ять робочих днів з дня отримання такої заяви структурними підрозділами соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчими органами міських рад

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання недостовірних даних;

виникнення у особи права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” або „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, та призначення таких пенсії або соціальної допомоги

12

Результат надання адміністративної послуги

Видача довідки для отримання пільг / відмова в наданні довідки для отримання пільг

13

Способи отримання відповіді (результату)

Заявником особисто або уповноваженою ним особою

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора