Куди звертатись для призначення субсидії

 

 

З 1 січня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються від осіб, які зареєстровані (проживають) у житловому приміщенні, структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх на папері поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).

Для оформлення субсидії онлайн потрібно перейти за посиланням ,,Оформлення субсидії онлайн" на сторінці  https://www.msp.gov.ua/timeline/subsidii.html .

У паперовому вигляді заяви з необхідними документами приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської ради відповідної територіальної громади (далі - посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

 

Які документи подаються

 

Громадянин надає:

– заяву про призначення житлової субсидії (за встановленою формою), 

– декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії (за встановленою формою),

– договір найму (оренди) житла (за наявності),

– довідки про доходи (у разі зазначення у декларації доходів, інформація про які відсутня в ДФС, ПФУ)

 

Для розгляду питань, що належать до компетенції комісії, у випадках, передбачених Положенням, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення може запропонувати особі, яка звертається за призначенням житлової субсидії, подати додаткові документи, які не передбачені Положенням, але необхідні для розгляду комісією.

 

 

Довідково

Дізнатись розмір призначеної субсидії онлайн можна за посиланням https://subsidii.ioc.gov.ua/