Проект рішення сесії №- «Звіт сільського голови»

Кількість переглядів: 78
Скликання: 8 скликання
Сесія: 46
Тип документу: Проект рішення сесії
Дата прийняття: 07.03.2024
Дата оприлюднення: 07.03.2024
Автор: -
Номер документу: -
Назва документу: Звіт сільського голови
Прикріплені файли:

Звіт про роботу

Потіївської сільської ради за 2023 рік

 

Згідно з пунктом 36 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України фінансовий відділ - установа, що відповідно до законодавства України здійснює функції зі складання, виконання місцевого бюджету, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов’язані з управлінням коштами місцевого бюджету.

Фінансовий відділ Потіївської сільської ради створений сільською радою з метою здійснення організаційно-функціональних повноважень у фінансовій сфері для забезпечення збалансованого економічного і соціального розвитку Потіївської територіальної громади, ефективного використання його фінансових ресурсів, формування та виконання бюджету, який забезпечує фінансовими ресурсами виконання власних та делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, виконання функцій в межах повноважень, визначених Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетним кодексом України та іншим бюджетним законодавством України.

ОСНОВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ГОЛОВНОГО РОЗПОРЯДНИКА БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ

Фінансовий відділ Потіївської сільської ради протягом 2023 року організовував складання, виконання місцевого бюджету, здійснював контроль за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, здійснював загальну організацію та управління виконанням місцевого бюджету, координував діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету, здійснював контроль за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу щодо місцевого бюджету.

З метою забезпечення безперебійності бюджетного процесу працівниками фінансового відділу у законодавчо визначені терміни складено річний та помісячний розпис доходів, видатків загального та спеціального фондів бюджету Потіївської територіальної громади на 2023 рік.

Для забезпечення збалансованості бюджету затверджений розпис фінансування бюджету громади на 2023 рік. Відповідно до порядку, розпис направлено в управління Державної казначейської служби України у Радомишлському районі Житомирської області. Згідно з розписом дохідна частина бюджету на 2023 рік затверджена в сумі 25665800 грн. Видаткова частина бюджету на 2023 рік – в сумі 25665800 грн.,що у порівнянні до 2022 року склав на 20% менше (32098730 грн.)

Зведені планові показники бюджету на 2023 рік відображені в програмному забезпеченні АIС «Місцеві бюджети» та на паперових носіях, зокрема: розпис доходів загального та спеціального фондів зведеного місцевого бюджету, розпис асигнувань загального і спеціального фондів за повною економічною класифікацією зведеного місцевого бюджету, розпис фінансування та кредитування, обсяги та розподіл міжбюджетних трансфертів з державного та обласного бюджетів.

Підготовлено та доведено до головних розпорядників коштів лімітні довідки на 2023 рік в розрізі 30 кодів програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, що є підставою для формування та затвердження в установленому порядку кошторисів та планів асигнувань розпорядниками9 в 2022 році 31 код програмної класифікації).

Фінансовим відділом погоджувалась мережа розпорядників і одержувачів коштів місцевого бюджету, реєстри змін до мережі розпорядників і одержувачів коштів місцевого бюджету.

Щоденно, протягом 2023 року, в процесі виконання бюджету розроблялися та систематизувалися казначейські документи по доходах та видатках бюджету Потіївської територіальної громади.

Щоденно опрацьовувалися та перевірялися звіти щодо залишків бюджетних призначень по розпорядниках коштів, залишків коштів на бюджетних рахунках.

Проводилося фінансування бюджетних установ згідно поданих заявок (пропозицій) про виділення коштів з рахунків місцевого бюджету на рахунки головного розпорядника бюджетних коштів та реєстрів бюджетних фінансових зобов’язань, зареєстрованих в управлінні Держказначейства України у Радомишльському районі, в межах затверджених бюджетних призначень.

Щоденно формувалася значна кількість фінансових зобов’язань розпорядниками коштів, по результатах яких працівниками відділу підготовлено  321 розпорядження про виділення коштів з рахунків місцевого бюджету, окремо по загальному  та спеціальному фондах(у 2022 році 261).

Крім того, заповнені в програмному забезпеченні Міністерства фінансів України «Merezha_ST» та подані в паперовому та електронному вигляді показники планів за мережею, штатами і контингентами установ, що фінансуються з бюджету, на 2023 рік.

Впродовж звітного року вівся реєстр щоденних надходжень в розрізі платників податків.

Готувалася та надавалася в межах повноважень інформація для розроблення проєкту Програми економічного і соціального розвитку Потіївської територіальної громади на 2023 рік в частині реалізації основних напрямків бюджетної та податкової політики.

Працівниками фінансового відділу протягом року готувалися листи, звернення та пропозиції до вищих органів влади та інших установ з різних питань в частині бюджету та фінансів, з питань забезпечення фінансовим ресурсом, готувалися та направлялися інші пропозиції щодо проблемних питань виконання місцевих бюджетів.Було опрацьовано 559 вхідних листів 484 вихідних.,що становить 118 % порівняно з 2022 роком.

Працівниками фінансового відділу відстежувалися та опрацьовувалися зміни до Бюджетного кодексу України.

Під час виконання бюджету Потіївської сільської територіальної громади у 2023 році давалась оцінка і здійснювався аналіз стану виконання доходної та видаткової частин бюджету, обраховувався очікуваний обсяг надходжень у звітному році та прогнозний на наступні бюджетні періоди. Також, здійснювався пошук додаткових та альтернативних джерел надходжень. Постійно опрацьовувались пропозиції головних розпорядників бюджетних коштів щодо внесення змін до розпису бюджету Потіївської ТГ та готувалися відповідні довідки згідно з законодавством.

Протягом року підготовлено 163 довідки змін до розпису бюджету Потіївської ТГ(203% в порівнянні з 2022 роком 80 довідок), з них:

133 довідки змін до розпису загального та спеціального фонду по доходах та видатках бюджету;

30 довідок змін у розпис фінансування до джерел фінансування бюджету при внесенні змін до розпису видатків.

На виконання статті 78 Бюджетного кодексу України готувались висновки фінансового відділу Потіївської сільської ради про обсяг залишку бюджетних коштів загального та спеціального фондів (крім власних надходжень бюджетних установ) бюджету громади, висновки про перевиконання доходної частини загального фонду бюджету. На підставі офіційних висновків фінансового органу та з врахуванням пропозицій головних розпорядників бюджетних коштів, працівниками підготовлено та винесено на розгляд сільської ради 24 проєктів рішень сесії сільської ради та 3 проєктів рішень виконавчого комітету щодо внесення змін до бюджету Потіївської ТГ на 2023 рік.

Так, на утримання бюджетних установ та проведення заходів у 2023 році був направлений додатковий фінансовий ресурс в сумі 1511442 грн, а саме:

вільний залишок бюджетних коштів загального фонду бюджету в сумі 1337094 грн;

залишок субвенції на проведення інтернету у сільській місцевості у сумі 173255 грн.

Що становить 107 % порівняно з 2022 роком( 1407024).Із них на сума субвенцій становить 881202 грн.

Підготовлена пояснювальна записка до зведення планових показників по мережі, штатах і контингентах установ, що фінансуються з місцевих бюджетів, інформація про кількість бюджетних установ, що фінансуються з місцевих бюджетів у розрізі рівнів бюджетів та за галузевою ознакою, пояснення фактів росту мережі закладів і чисельності працівників бюджетних установ/закладів.

Для забезпечення якісної роботи опрацьовувалися зміни до програмного забезпечення Міністерства фінансів України «Merezha_ST».

Працівниками фінансового відділу щоденно здійснюється аналіз виконання розпису доходів  та видатків бюджету Потіївської сільської ради.

Фото без опису

Фото без опису Щомісячно виконували доручення Міністерства фінансів України щодоФото без опису подання інформації про стан                                       Фінансування соціальних виплат з бюджету в програмному забезпеченні «АIС Соціальні виплати»подавалися щомісячно. Опрацьовувались постійні зміни в цьому програмному забезпеченні.

Щомісячно виконували доручення Міністерства фінансів України та департаменту фінансів Житомирської ОДА щодо направлення змін до розпису бюджету Потіївської сільської ради, надавали інформацію про чисельність працівників бюджетних установ, що утримуються за рахунок місцевого бюджету, інформацію про виплату заробітної плати педагогічним працівникам.

На виконання доручення департаменту фінансів Житомирської ОДА щомісячно надавалась інформація щодо здійснення аналізу надходження до місцевих бюджетів податку на доходи фізичних осіб, утриманого з доходу від надання в оренду земельних часток (паїв), забезпеченості призначеннями та асигнуваннями бюджетних установ та комунальних некомерційних підприємств; інформація щодо використання коштів місцевих бюджетів, готували інформацію щодо процесу передачі у комунальну власність територіальних громад об’єктів спільної власності територіальних громад; про стан нарахування та виплати заробітної плати;

щодо розподілу вільних залишків, коштів, отриманих від перевиконання дохідної частини загального фонду, інформацію щодо уточнених планових показників залишків коштів на рахунках місцевих бюджетів.

Протягом звітного періоду готувалася та подавалася в департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації наступна інформація:

1) інформація про невиконання доходів загального та спеціального фонду та зниження надходжень або приросту більш, як у 1,5 рази порівняно з відповідним періодом минулого року;

2) звіти по мережі, штатах та контингентах установ, що фінансуються з місцевих бюджетів за 2023 рік за кожним кодом Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів. Підготовлена пояснювальна записка до звіту по мережі, штатах та контингентах установ, що фінансуються з місцевих бюджетів по бюджету Потіївської сільської територіальної громади.

Щокварталу здійснювалась підготовка інформації про виконання бюджету Потіївської сільської територіальної громади по доходах, видатках, фінансуванню, кредитуванню, міжбюджетних трансфертах, наявні землі та передачу їх у оренду.

Щоквартально надавали інформацію щодо наповнення доходів місцевих бюджетів у 2023 році, інформацію щодо здійснення аналізу ефективності використання земель державної та комунальної власності та вишуканню додаткових резервів наповнення місцевих бюджетів.

Щомісячно опрацьовувались звіти управління Державної казначейської служби України у Радомишлському районі про виконання місцевого бюджету, проводилась підготовка аналізів виконання бюджету Потіївської територіальної громади по видатках та кредитуванню в розрізі програмної класифікації видатків бюджету по загальному та спеціальному фондах, а також пояснювальна записка до аналізу виконання бюджету по видатках та кредитуванню.

Спеціалістами фінансового відділу здійснювався контроль щодо забезпечення дотримання вимог ст.77 Бюджетного кодексу України щодо врахування повної потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, забезпечення дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни; за недопущенням росту дебіторської та кредиторської заборгованості бюджету, скороченням неефективних видатків бюджету, своєчасністю виплати заробітної плати, оптимізацією витрат по використанню бюджетних коштів.

Проводився контроль за виконанням заходів щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів.

Керівник фінансового відділу брав участь в роботі виконавчого комітету Потіївської сільської ради, в апаратних нарадах при сільському голові.

РЕГУЛЯТОРНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Рішенням 37 сесії восьмого скликання Потіївської сільської ради ради № 1291,№1292,№1293,№1294 від 14.07.2023 року «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Потіївської сільської територіальної громади»були встановлені ставки місцевих податків і зборів на 2024 рік. Рішення розміщено на офіційному сайті сільської ради у розділі «Регуляторна діяльність» https://potiivska-gromada.gov.ua/

ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЛОВОДСТВА І КОНТРОЛЮ, ДОСТУПУ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЗАСТОСУНОК ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ

Реєстрація документів в управлінні здійснюється за трьома документо-потоками: вхідні документи; вихідні документи; внутрішні документи.

Діловодство в установі, ключові вимоги до створення документів, бланки документів, особливості складання певних видів документів, приймання та первинне опрацювання документів, реєстрація, контроль за виконанням документів, складання номенклатури справ та інше ведеться на належному рівні.

Протягом звітного року у журналі вхідної документації зареєстровано 559 документів вхідної кореспонденції. Найбільше документів надійшло від Потіївської сільської ради, Департаменту фінансів Житомирської ОДА, Житомирської ОДА та Житомирської РДА. Більшість питань, які піднімалися у листуванні стосувалися сфери державних фінансів, використання коштів місцевих бюджетів, реалізації бюджетних програм, фінансування окремих заходів тощо.

Працівниками управління у продовж 2023 року було створено 484 документи, які знайшли своє відображення у журналі вихідної документації. Найбільше документів направлені до департаменту фінансів Житомирської ОДА, як відповіді на контрольні завдання.

У фінансовому відділі з метою реалізації політики відкритих даних, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», наказом начальника фінансового управління від 05 травня 2021 року № 11 призначена відповідальна особа, яка оприлюднює набори даних на офіційному веб-сайті Потіївської сільської ради та Єдиному державному веб-порталі відкритих даних та надає актуальну інформацію для їх наповнення.

Працівниками фінансового відділу за допомогою засобів електронного зв’язку здійснюється передача та прийняття інформації, електронних документів, ведеться їх впорядкування та електронний облік.

Підтримується постійний зв'язок за допомогою електронних засобів з департаментом фінансів Житомирсько ОДА, з бюджетними установами, закладами та організаціями.

Проводилася робота щодо впровадження комп’ютерних програм, установка операційних систем; щодо підтримки, обслуговування, встановлення комп’ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, яка експлуатується в фінансовому відділі.

Проводилася робота щодо обслуговування та моніторингу працездатності програмного забезпечення, інсталяції програмного забезпечення; доступу користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів, локальної комп’ютерної мережі та інше.

Надавалась допомога головним розпорядникам бюджетних коштів щодо здійснення реєстрації учасників бюджетного процесу на місцевому рівні комп’ютерної програми Міністерства фінансів «Інформаційно-аналітична система управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів «LOGICA» згідно методичних рекомендацій; допомога та консультації щодо впровадження даної комп’ютерної програми для супроводження на всіх рівнях процесу підготовки та моніторингу виконання бюджету. Так, у цій Інформаційно-аналітичній системі «LOGICA» забезпечено реєстрація/перереєстрація фінансового органу, інших учасників бюджетного процесу на 2024 рік. Забезпечено подання інформації, що міститься в бюджетних запитах, поданих головними розпорядниками коштів місцевого бюджету.

Бюджетні запити згідно з Формою  опрацьовані з точки зору їх відповідності меті, пріоритетності, дієвості та ефективності використання бюджетних коштів та затверджені працівниками фінансового управління в Інформаційно-аналітичній системі «LOGICA».

В Інформаційно-аналітичній системі «LOGICA» опрацьовані та затверджені 30 паспорти бюджетних програм закладів, які підпорядковані фінансовому органу, як головні розпорядники коштів за 2023 рік: 29 паспортів бюджетних програм Потіївської сільської ради; 1 паспорт бюджетної програми фінансового відділу Потіївської сільської ради.

Виконані вимоги наказу Міністерства фінансів України щодо подання витягів основних показників рішення про місцевий бюджет (щодо проекту та затвердженого рішення) до серверу Інформаційно-аналітичної системи «LOGICA».

ОРГАНІЗАЦІЯ СЕРЕДНЬОСТРОКОВОГО ПЛАНУВАННЯ

У зв’язку із введенням на території України воєнного стану через повномасштабне вторгнення військових формувань Російської Федерації усі заходи щодо реалізації положень середньострокового планування у бюджетній сфері у 2023 році не проводилися.

БЮДЖЕТ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ 2023 РОКУ

На підставі Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», іншого базового законодавства України, на основі опрацьованих бюджетних запитів, розроблений проєкт рішення Потіївської сільської ради «Про місцевий бюджет Потіївської територіальної громади на 2024 рік» з додатками та усіма необхідними матеріалами до нього:

доходи місцевого бюджету на 2024 рік;

фінансування місцевого бюджету на 2024 рік;

розподіл видатків місцевого бюджету на 2024 рік;

міжбюджетні трансферти на 2024 рік;

розподіл витрат бюджету на реалізацію місцевих/регіональних програм у 2024 році;

пояснювальна записка до проєкту бюджету Потіївської територіальної громади на 2024 рік;

структура видатків бюджету Потіївської територіальної громади на 2024 рік;

динаміка видатків протягом 2024 року;

структура видатків на 2024 рік в розрізі головних розпорядників бюджетних коштів;

структура видатків бюджету Потіївської територіальної громади в розрізі галузей на 2024 рік;

структура доходної частини бюджету Потіївської територіальної громади на 2024 рік;

доходи бюджету Потіївської територіальної громади на 2024 рік;

власні доходи загального фонду бюджету Потіївської територіальної громади на 2024 рік.

Даний проєкт рішення схвалено виконавчим комітетом та винесено на розгляд сесії сільської ради.

Рішення Потіївської сільської ради «Про місцевий бюджет Потіївської сільської територіальної громади на 2024 рік» та додатки до нього підготовлені у відповідності до типової форми, розробленої Міністерством фінансів України. Рішення прийняте сільською радою 21 грудня 2023 року розміщено на веб-сайті сільської ради.

Формування видаткової частини бюджету проводилося із застосуванням програмно-цільового методу бюджетування. Програмно-цільовий метод управління бюджетними коштами зорієнтований на досягнення конкретних результатів при використанні бюджетних коштів. Був складений збалансований бездефіцитний бюджет. При формуванні показників бюджету в повному обсязі були забезпечені видатки на оплату праці працівникам бюджетних установ, всі захищені та першочергові видатки установ бюджету.

При плануванні видатків на енергоносії та комунальні послуги враховано діючі тарифи для бюджетних установ та застосовано коефіцієнти збільшення видатків, визначені Міністерством фінансів України у рекомендаціях щодо особливостей складання проектів місцевих бюджетів.

Дохідна частина бюджету на 2024 рік затверджена в сумі 41514723 грн. Видаткова частина бюджету на 2023 рік затверджена в сумі 41514723 грн.

ВНУТРІШНЬОГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

З метою забезпечення ефективної роботи фінансового відділу Потіївської сільської ради у 2023 році розроблялись договори та господарські угоди на придбання товарів та послуг, придбання програмного забезпечення, виконання робіт з поточного ремонту офісної техніки, заправки картриджів, тощо.

Протягом 2023 року підготовлено та укладено 17 договір.

Протягом року проводилась реєстрація і подання в УДКСУ у Радомишльському районі платіжних доручень, юридичних та фінансових зобов′язань для розрахунків з різними Дебіторами та Кредиторами.

Щоденно проводився синтетичний та аналітичний облік доходів та видатків, оброблялись первинні документи по різним джерелам фінансування.

Протягом 2023 року вчасно проводилось нарахування відпускних, заробітної плати, матеріальної допомогти працівникам фінансового відділу Потіївської сільської ради.

Вчасно перераховувалась заробітна плата за першу та другу половину місяця працівникам фінансового відділу Потіївської сільської ради на відповідні зарплатні карткові рахунки.

Щомісячно подавались у відповідні установи звіти, інформації та розрахунки з господарської діяльності, а саме:

в управління Державної казначейської служби:

«Звіт про заборгованість за бюджетними коштами»;

«Звіт про використання коштів з резервного фонду Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя».

До Державної податкової служби:

об’єднана звітність з ПДФО та ЄСВ - «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску».

Щоквартально подавалися наступні звіти та інформації:

до управління Державного казначейської служби України у Радомишльському районі:

квартальна та річна фінансова та бюджетна звітність про виконання кошторису установи.

На виконання наказу Міністерства фінансів України від 26 серпня 2014 року № 836 «Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів» у 2023 році у фінансовому відділі Потіївської сільської ради були розроблені та виконувались 2 бюджетні програми, а саме:

3710160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах», на виконання якої використано 818409,07 грн. коштів бюджету;

3719800 «Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів» профінансовано – 50000,00 грн. але в кінці року кошти повернули на рахунок.

На виконання Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» регулярно оприлюднювали інформацію про використання бюджетних коштів установою на єдиному веб-порталі htth:|//e-data/.gov/ua.

На виконання Закону України «Про публічні закупівлі» регулярно оприлюднювали на сайті Prozorro звіти про договори про закупівлі, укладені без використання електронної системи закупівель.

 

          Служба у справах дітей Потіївської сільської ради звітує, що станом на впродовж 2023 року на первинному обліку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування перебувало 16 дітей з них:

9 – дітей – сиріт, з яких :

8- під опікою;

1- перебуває в Потіївському навчально-реабілітаційному центрі;

9 – діти позбавлені батьківського піклування, з яких:

8 - перебувають під опікою ;

1 – дитина , позбавлена батьківського піклування влаштована до КНП « Житомирський обласний спеціалізований будинок дитини»

        Протягом 2023 року, було влаштовано під опіку 4 дітей.

        Знято з первинного обліку в зв’язку з повноліттям 2 дитини.

     Складено та розглянуто на засіданні виконкому 2 висновки про доцільність позбавлення батьків батьківських прав стосовно 2-х дітей.

      Службою у справах дітей Потіївської сільської ради ініційовано відібрання 1 дитини в зв’язку з загрозою життю і здоров’ю дитини.

     Підготовлено та подано до суду 2 позови про позбавлення батьківський прав відносно 2-х дітей.

    Складено, розглянуто на Комісії з питань захисту прав дитини та затверджено 9 висновків про стан утримання навчання та виховання дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування.

        Протягом 2023 року на обліку дітей, які опинились в складних життєвих обставинах перебувало 17 дітей в порівнянні з 2022 (28 дітей), 6 дітей знято з обліку в зв’язку з подоланням ознак СЖО . 2 дитини зняті з обліку в зв’язку з постановкою на первинний облік за місцем проживання (діти, які залишилися без піклування батьків).

      Станом на 01.01.202 року  Єдина інформаційно-аналітична система «Діти»  в Службі у справах дітей функціонує, всі картки дітей введені.

       Протягом року на виконання наказів ССД Житомирської облдержадміністрації від 06.07.2009р. № 40-ОД та  від 28.05.2021 р. № 50-ОД,  службою проведено 24 профілактичних заходів (рейдів) «Діти вулиці»,                « Вокзал»  та « Профілактичних заходів (рейдів) під час літніх канікул», в результаті яких : виявлено одне порушення торгівлі спиртними напоями в закладах торгівлі та відпочинку, обстежено 26 сімей, в яких виявлено 19 дітей, попереджено 26 батьків про неналежне виконання батьківських обов’язків.

Ініційовано притягнення до адміністративної відповідальності 6 батьків.

     Протягом 2023 року :

- проведено 23 засідання Комісії з питань захисту прав дітей на яких розглянуто 32 питання;

- 15 засідань міждисциплінарної команди.

       Винесено та розглянуто на засіданнях виконкому 9 питань, що стосуються діяльності служби.

        Розроблено та затверджено на сесії сільської ради Цільову соціальну Програму забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2023 рік. Та програму захисту прав дітей на території Потіївської ТГ.

       Створено одну патронатну сім’ю, влаштовано 2 дитини і 2 дитини вже на протязі січня 2024 року. Поставлено на квартирний облік та соціальний квартирний облік 3 дитини з числа дітей-сиріт.

   5 дітей пройшли реабілітацію в Центрі соціально-психологічної реабілітації дітей «Сонячний дім»

    Перспектива : створення на території Потіївської ТГ ще однієї патронатної сім’ї.

     Подолання ознак СЖО в 3-х сім’ях.

   

   Військово-облікова робота та бронювання військовозобов’язаних в Потіївській сільській раді була організована і здійснювалася відповідно до вимог нормативно-правових актів та законів України.

          Протягом звітного періоду спільно з старостами переглянуті списки персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів по Потіївській територіальній громаді, складені списки військовозобов’язаних, які проживають без реєстрації.

    З метою забезпечення належної організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів на території Потіївської територіальної громади постійно підтримується взаємодія з сьомим відділом Житомирського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки. Здійснювалося оповіщення призовників, військовозобов’язаних про їх виклик до сьомого відділу Житомирського РТЦК та СП Житомирської області з метою уточнення військово-облікових даних. Так, було оповіщено та вручено повістки 7 військовозобов’язаним.

    Підготовлений річний звіт про чисельність військовозобов’язаних, що заброньовані згідно з переліками посад і професій військовозобов’язаних, які підлягають бронюванню на період мобілізації та на воєнний час. Підготовлений пакет документів щодо бронювання військовозобов’язаних, які працюють у Потіївській сільській раді.        

          Проводиться робота по виявленню призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які проживають на території сільської ради і не перебувають на персонально-первинному обліку та направлення таких громадян до РТЦК та СП для звіряння облікових даних.

          Приведений у відповідність список персонального військового обліку із записами у військово-облікових документах військовозобов’язаних Потіївської сільської ради та розміщені в картотеці первинного обліку в алфавітному порядку та за відповідними групами.

          Із метою забезпечення якісного функціонування системи військового обліку на території Потіївської ОТГ необхідно і в подальшому  організовувати свою роботу щодо поліпшення стану організації та ведення військового обліку.

              

У 2023 році  відділом освіти, культури та спорту , закладами дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти громади  здійснювалась цілеспрямована робота щодо реалізації державної політики в системі освіти на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», Концепції «Нова українська школа», постанов Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства освіти і науки, інших законодавчих та нормативно-правових документів, що регламентують освітній процес.

           Робота відділу освіти у 2023 році була спрямована на реалізацію пріоритетних  завдань розвитку освітньої галузі  педагогічних працівників громади  :

        - впровадження Концепції «Нова українська школа»

        -  сприяння залученню спеціалістів з відповідною фаховою освітою до роботи в закладах освіти;

  • створення ефективної системи підготовки випускників шкіл до мультипредметного тестуваня та забезпечення об’єктивності оцінювання знань учнів;
  • впровадження інклюзивної освіти у закладах освіти;

       - підтримка обдарованих дітей та талановитої молоді в системі освіти;

       - забезпечення гарячим харчуванням   учнів пільгових  категорій;

      -  оновлення і модернізація матеріально-технічної бази закладів освіти.

         Відповідно до цих пріоритетів упродовж минулого  року за активної підтримки керівництва громади, депутатського корпусу, виконавчого комітету,приватних підприємців, громади, батьків, керівників закладів освіти та педагогів вживалися заходи для забезпечення функціонування галузі освіти громади, її подальшого розвитку, створення умов для рівного доступу мешканців громади  до якісної освіти.

          Розвиток дошкільної освіти залишається одним із пріоритетних напрямів державної політики у галузі освіти.

Для задоволення потреб в отриманні дошкільної освіти в громаді  функціонує  2 заклади з 4 групами, де здобувають  дошкільну освіту  75 дітей віком від 2 до 6 (7) років.  Заньківський ДНЗ «Струмочок» протягом року відвідує 23 вихованці, а у  Потіївському  ДНЗ - 43 вихованці та 8 дітей на педагогічному патронаті. З листопада місяця 2023 Заньківський ДНЗ працює в очному режимі, спільними зусиллями в 2023 році було побудовано та отримано всі дозвіллєві документи  на відкриття найпростішого  укриття, що дало змогу діткам відвідувати дитячий садочок.

 Дошкільні заклади освіти Потіївської громади можуть прийняти 111 дітей, така їх потужність, що  свідчить про наявність вільних місць у закладах,  тому педагогічним працівникам під час літніх канікул необхідно провести аналіз контингенту вихованців та роботу з батьками з роз’яснення переваг відвідування дошкільнятами дитячих закладів освіти та  Дошкільні заклади освіти мають гарну навчально-методичну базу.  Два заклади дошкільної освіти  мають доступ до мережі Інтернет, що дає змогу використовувати в роботі з дітьми інформаційно-комунікаційні технології. Обидва дитячі навчальні заклади мають свої групи у соціальних мережах, завжди приємно спостерігати за бурхливим життям діточок, яке для них організовують педагоги. Дякую вихователям ДНЗ «Веселка» та завідуючій ДНЗ «Струмочок» за висвітлення інформації. Проте, згідно ст..30 Закону України «Про повну загальну середню освіту» кожен навчальний заклад повинен мати власний сайт, вимоги до ведення якого прописані у цій статті. Наступного навчального року обом дошкільним навчальним закладам потрібно попрацювати над створенням та наповненням сайтів.

Щодо кадрового забезпечення, у ДНЗ Потіївської громади є потреба у забезпеченні психологом чи соціальним педагогом, методистом, проте за браком коштів ці посади до штатного розпису не введено.

      

 

Мережа  закладів загальної середньої освіти  

Потіївської ТГ забезпечує потребу громади на здобуття початкової, базової та повної загальної середньої освіти. У 2023/2024навчальному році мережа ЗЗСО громади складала 2 заклади загальної середньої освіти :Комунальна установа «Потіївський ліцей» та КУ «Гута-Потіївська гімназія» .

 У закладах загальної середньої освіти здобуває  освіту  312 учнів : 279 у Потіївському ліцеї та  33 у Гуто-Потіївській  гімназії.

Демографічна ситуація вносить свої корективи і в систему освіти. Проаналізувавши контингент учнів у ЗЗСО до 2027 року спостерігається тенденція до зменшення учнів, а , отже, і наповнюваності класів.

Ще ми знаємо, що ст..40 Закону «Про загальну середню освіту» вимагає приведення у відповідність до Закону функціонування навчальних закладів: не буде  шкіл зі ступенями, НВК, спеціалізованих шкіл, будуть ліцеї,гімназії та початкові школи. На даному етапі гостро стоїть проблема оптимізації малокомплектних шкіл, у яких менше 100 учнів. Це питання постійно знаходиться на контролі у Міністерстві освіти України це пов’язано із зміною обчислення розміру освітньої субвенції. Вже цього річ субвенція значно менша.

   Оновлення  меню  в ЗЗСО та ДНЗ на особливому контролі , у  їдальні ліцею  вже впроваджено 7  страв з нового меню. Щомісяця подаємо до держпродспоживслужби аналіз виконання норм харчування і я можу пояснити недовиконання , наприклад , норми використання твердого сиру чи молочних продуктів здорожчанням продуктів, тому планується в новому році змінити постачальника продуктів, так як цей, що надає послуги на даний час не виконує своїх обов’язків , які прописані в договорі. Наші діти в закладах освіти  повинні   харчуватись за всіма нормами державного стандарту.

Учні 1-6 класів   навчаються  за програмою НУШ, яка мусить бути місцем, куди не мають приходити  лише за знаннями, там мають навчити, як ними користуватися, як їх шукати, як критично переосмислювати, як відрізнити добро від зла. Підготовка дітей вимагає від вчителів поєднання навичок, які традиційно вважалися рисами хорошого педагога, з новими, необхідними для того, щоб сприяти покращенню життя учнів у ХХІ столітті. Таким чином ми маємо сформувати в дітей ключові компетентності, які сьогодні визнані провідними освітніми системами світу як такі, що необхідні для сучасної людини в 21 столітті. І їх  покладено в основу змісту освіти в новій українській школі.

Згідно з  Типовою освітньою програмою для підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах реалізації  Концепції «Нова українська школа» та стратегії реформування початкової освіти всі вчителі  Потіївської ТГ, які навчають учнів 1-6 х класів , та які будуть навчати учнів 7 класів за програмою НУШ  взяли участь у онлайн курсах  на базі ЖОІППО та отримали сертифікати.

Крім того підготовлено для них  новий освітній простір У зв’язку з тим, що в шкільному житті зросте частка групової ігрової, проектної і дослідницької діяльності, мають бути урізноманітнені варіанти упорядкування освітнього простору. Організація освітнього простору навчального кабінету потребує широкого використання нових ІТ-технологій, нових мультимедійних засобів навчання, оновлення навчального обладнання.

Тому для всіх перших класів ЗЗСО громади  на сьогодні придбано

  • Меблі для 1-х класів 
  • Дидактика 
  • ІКТ (ПК, принтер із запасом чорнил, проектор, екран)

Все це допоможе дітям опановувати матеріал інтерактивно, цікаво та наочно. При цьому вчителі мають  більше можливостей застосовувати пошукові методи навчання, стимулювати дітей до навчання у більш цікавий та належний спосіб.

Нині перед відділом освіти та закладами загальної середньої освіти стоїть завдання забезпечити освітній простір згідно вимог НУШ для  майбутніх першокласників.

  Одним із пріоритетних напрямків державної політики в галузі освіти є запровадження інклюзивного навчання, що реалізує право на рівний доступ до якісної освіти дітей із особливими освітніми потребами.

 

У Потіївському ліцеї  навчається троє дітей дітей із особливими освітніми потребами , відповідно до рекомендацій інклюзивно - ресурсного центру та  заяв батьків  було організовано

  • індивідуальне навчання  для   учениці 5 класу із залученням спеціалістів – корекційних педагогів.
  •  інклюзивне навчання   для  учня 4 класу. Поряд з основним вчителем у 4 класі працює асистент вчителя
  • У 2023-2024  навчальному році є нагальна потреба у створенні необхідних умов для їх навчання: виділення додаткових коштів для створення інклюзивного освітнього середовища, підготовка спеціальних програм, індивідуальних планів розвитку учнів, 

У 2023/2024 навчальному році  в звязку з введенням військового стану предметні олімпіади проводилися у онлайн режимі.

 

  Проведено ряд місцевих конкурсів та змагань, свят, які ми всі  мали можливість слідкувати за їх перебігом у соціальних мережах.

 Базою для поліпшення якості роботи з обдарованими дітьми має стати оновлення інноваційного простору, впровадження у роботу нового змісту освіти, інноваційних освітніх технологій, створення мотивуючого освітнього середовища. Адже обдарована дитина прагне вчителя, який здатен орієнтувати учня на одержання знань більш ефективними способами, формувати уміння і навички розумової діяльності. Саме таких вчителів потребує сучасна українська школа. Щодо створення середовища- у «Стратегії розвитку освіти на 2021-2027 роки» є чудові ідеї, над втіленням яких будуть працювати педагогічні колективи ЗЗСО

 

 У єдиному освітньому просторі громади  вагоме місце займає позашкільна освіта. У Потіївській ТГ функціонує один заклад позашкільної освіти  - Потіївський Будинок дитячої творчості.

 При БДТ функціонують гуртки художньо-естетичного циклу: театр-студія «сонячні зайчики», гурток декоративно-ужиткового мистецтва. Безперечно, великою заслугою педагогів є участь та перемога у Міжнародних та всеукраїнських творчих конкурсах, щира вдячність за це керівнику Самойленко Ярославі Ростиславівні, гуртківці є постійними учасниками всіх місцевих заходів,які відбуваються в громаді.

Основною проблемою для закладу позашкільної освіти є відсутність приміщення для занять,ще в теплі місяці року заняття проводяться на території БК, а взимку діти змушені шукати собі приміщення, що перешкоджає нормальній наповнюваності груп для занять. Будемо працювати над вирішенням цієї проблеми. Необхідно подумати про розширення мережі гуртків – почати з гуртків, які не потребують приміщення і особливих  фінансових затрат.

 

пріоритетними завданнями на  2024 рік є:

- створення системи закладів освіти, необхідної для надання високоякісних освітніх послуг з урахуванням ефективного використання наявних ресурсів (кадрового потенціалу, навчально-методичної та матеріально-технічної баз);

- збереження та розвиток позашкільної освіти громади;

 - створення умов для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти на всіх рівнях;

- підвищення кваліфікаційного рівня педагогічних працівників та залучення спеціалістів з відповідною фаховою освітою до роботи в закладах освіти;

- підтримка та заохочення обдарованих дітей та учнівської молоді;

- створення умов для громадянської активності та патріотизму дітей і молоді;

 - забезпечення підвезення здобувачів освіти до закладів освіти;

- розвиток матеріально-технічної бази закладів освіти громади на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти і ліцензійних вимог;

 

По Потіївській сільській раді за 2023 рік було заключено договорів з різними організаціями,фізичними особами підприємцями в кількості 289 шт. В 2022 році 193 шт. Більше на 96 договір. Ці договори проведено через «Прозоре». Заключено 5 договорів ЦПХ на загальну суму 98637грн. Проведено відкриті торги в кількості 11

штук на загальну суму оголошення 4393554грн. Заключено на загальну суму 4114724грн.Різниця 377428грн. Це пояснюються зниженням ціни постачальників на замовлену нами продукцію.

1.Овочі оголошено на суму 160856грн . Заключено договір на

159973 грн. Різниця 883грн.

2. Пальне оголошено на суму 674250 грн. Заключено договір на

664/50грн. Різниця 9500грн.

3. М’ясо оголошено на суму 354572 грн. Заключено договір на

351784грн.Різниця 2788грн.

4.Дрова оголошено на суму 567000 грн. Заключено договір на

539784грн. Різниця 27216.грн. Договір розірваний в зв’язку невідповідність об’єму поставки.

5.Запит ціни пропозиції дрова оголошено на суму

567000грн.Заключено договір на суму 549882грн. Різниця 17118грн.

6. Ретранслятор оголошено на суму 256000 грн. Заключено договір на 185900грн.Різниця 70100грн

7.Електроенергія оголошено на суму 819553 грн. Заключено договір на 668340грн. Різниця 151213.

За 2023рік зроблено довідок про внесення змін до кошторису в кількості 108.Розроблено та передано 35 паспортів бюджетної програми. Розроблено зведених та помісячних кошторисів в кількості 41штук.

Касові видатки по загальному фонду за 2023 рік по сільській раді проведені на загальну суму 30415969грн. В порівнянні з 2022р більше на 4509426 грн. В середньому в місяць проходить виплат на 2,5 мл.грн. В грудні місяці проведено касових видатків по загальному фонду на суму 3824554грн.В порівнянні з минулим роком більше на 1097697грн.

Проведено касових видатків по загальному фонду по 30 функціях.

Проводимо касові операції по більш як 100 рахунків.

По спеціальному фонду по формі Nº4-1 по клубам надійшло коштів 50% - 7913,79 грн. в 2022р 13210,28грн з них за орендну 10740,80грн..по школі надійшло батьківської плати 254170 грн. у 2022р 143844грн. Закуплено продуктів харчування у 2023р на суму 164557грн у 2022р 123475грн. Залишок коштів по батьківській плат по школі на 01.01.2024р становить 137503,56грн.

По садочках за 2023р надійшло коштів батьківської плати в сумі40473грн у 2022р надійшло 55034грн. Закуплено продуктів харчування у 2022р на суму 74232,85грн. у 2023р закуплено 26709,87 грн. Залишок коштів на рахунку на 01.01.2024 14380,92грн. По апарату надійшло орендної плати 11044,23грн.У 2022р. 4455,87 грн. Залишок коштів на рахунку на 01.01.2024р становить

16016,56грн.

По формі Nº4-2 надійшло натуральної оплати на суму 310441,36грн. 3 них пожежна автомашина на суму 140000грн.благодійна допомого від «Юнісеф» на суму 73140грн,закуплено облаштування для їдальні, 97301 гуманітарна допомога. 72197,04грн оплачено за громадські роботи служба зайнятості.

По апарату проведено касових видатків на суму 5272835,71грн. В 2022p. – 48966142 грн.

По школах обслуговуючий персонал за рахунок місцевого бюджету проведено касові видатки на суму 4828242,91грн. 2022р.

3235099,13грн. Збільшення закуплено більше пального предметів та матеріалів, оплачено послуг,закуплено дров.

По школах вчителі за рахунок освітньої субвенції проведено касові видатки на суму 9495516 грн., 2022р 9208475грн. В порівнянні з 2022роком більше на суму 287041грн.

По садочках проведено касові видатки на суму 3961958грн, 2022р 3133781,82грн. В порівнянні з 2022роком більше на суму 282177грн..

По позашкільній освіті проведено касові видатки на суму 401390грн 2023 393643,85. В порівнянні з 2022роком більше на  суму 7746грн.

По бібліотеках проведено касові видатки на суму 141365грн 2023 142615,69. В порівнянні з 2022роком менше на суму 1251грн.

По клубам проведено касові видатки на суму 447530грн 20222р 381746,67грн. В порівнянні з 2022роком більше на  суму 65783грн..

По благоустрою населених пунктів проведено касові видатки на суму 1435/17грн 2022р 895638,86грн. В порівнянні з 2022роком більше на суму 540078грн..

По пожежній частині проведено касові видатки на суму 697347грн. 2022р. - 616212,55грн. В порівнянні з минулим роком більше на суму 81134 грн. По соціальних послугах проведено касові видатки на суму - 1047436грн 2022 882977,37 грн.

Компенсація за пільговий проїзд проведено касові видатки на суму117087 2022 97496,26грн. В порівнянні з минулим роком більше на суму 19591грн.

Надано матеріальної допомоги жителям громади у 2023 187070грн

02022 на суму 68500,00грн.В порівнянні з 2022 р. менше на суму 497930 грн.

Надано коштів на утримання ФАП у 2023р на суму 800936грн 2022р

824776,48грн.В порівнянні з 2022 р менше на суму 23840грн.

Надано коштів комунальному господарству у 2023р 737275грн у 2022р на суму 531916,86грн. В порівнянні з 2022 р більше на суму - 205358грн..

Оплата житлово-комунальних послуг інвалідам по зору 7921 грн. 2022рік - 7241,18грн.

Оплата соціальних послуг за обслуговування одиноких людей які не здатні до самообслуговування 114076грн2022 71633,64грн. більше 42443грн..

Пільгове медичне обслуговування - 28786грн 2022р 28336,51грн 3 них безкоштовне зубопротезування 19986грн..Безкоштовні ліки 8800,00 грн.

Видатки на заробітну плату з нарахуваннями за 2023р становлять 23300524грн В минулому році вони становили 22127594 грн. Більше на 1172930грн Збільшення мінімальної заробітної плати. Два рази на місяць проводилося нарахування видача заробітної плати (аванс) в середньому 160 працівникам. Заробітна плата нараховувалася згідно штатних розписів, згідно умов колективного договору.

Закуплено товарів на суму 3040582грн.Витрачено на потреби установи 2273257грн. 3 них продуктів харчування закуплено на суму 667482грн витрачено на потреби установи 637362грн.2022р закуплено на суму 396823грн витрачено 364395грн.

Медикаментів на суму 2983 грн. паливно-мастильні матеріали на суму 1384937 грн. витрачено на

потреби установи. 1065365грн.2022р закуплено на суму 645100грн витрачено 530469грн.

Запчастини закуплено на суму 157589грн витрачено на потреби установи 142389 грн.2022р закуплено на суму 10177 витрачено - 57897грн

Інші виробничі запаси закуплено на суму 827591грн витрачено на

потреби установи 428141грн. 2022 закуплено 175953 витрачено на потреби установи 223790грн.

Сплачено водопостачання - 41664 2022р-29973

Сплачено за спожиту електроенергію-432200грн 2022 - 289553грн.

Сплачено за спожитий газ - 71551грн 2022р - 53295грн.

Сплачено за дрова - 158528грн.

Сплачено за навчання 26546грн 2022-11310

Поточні трансферти - Амбулаторія 800937, комунальне 737275 грн.

Соціальні послуги 317954 2022р- 193569грн

Основних засобів по сільській раді на 01.01.2024р рахується на суму 23809818грн. Передано основних засобів у зв’язку з утворенням

ЦНАП. Служби у справах дітей,  по наданню соціальних послуг на суму 154039грн. Надійшло основних засобів за 2023р на суму 608881грн.3 них 140000грн натуральна оплата (пож.машина) 73140грн благодійна допомога від Юнісеф. Ретранслятор на суму 185900грн. Переданий добровільному формуванню Радомишльської територіальної громади Кредиторська заборгованість на 01.01.2024р відсутня.

Нараховано Чорнобильської відпустки, лікарняні та по вагітності в сумі 328570грн 2022рік 28664,00грн. Бухгалтерія працює згідно положення про облікову політику,згідно законів та постанов про бух облік. Складаються та подаються вчасно місячні,квартальні, річні звіти, декларації. Ведуться меморіальні ордери,головна книга. Навчаємося ,удосконалюємося,працюємо на недопущення кредиторської заборгованості,зменшення дебіторської заборгованості.

Проведено інвентаризацію по бюджетних установам.

 

Соціальну послугу «Догляд вдома» отримують особи похилого віку та особи з інвалідністю, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги, особи та сімʼї, які перебувають в складних життєвих обставинах, тощо.

Протягом 2023 року на обслуговуванні в Комунальній установі перебувало 73 одиноких та одиноко проживаючих осіб похилого віку та осіб із інвалідністю, які потрапили у складні життєві обставини, які згідно з медичним висновком .

Знято з обслуговування 3 особи у звʼязку із смертю та 4 особи знято з обліку у звʼязку з отриманням доглядом рідними.

На кінець звітного року на обслуговуванні перебуває 66 осіб. 3 них: 25 - особи з інвалідністю, 14 - похилого віку, дитина ВВВ - 18, учасники ВВВ-7, ветеран праці-2.

В усіх громадян, які отримують соціальну послугу з догляду вдома проведена оцінка потреб, індивідуальний план про надання соціальних послуг та проведено анкетування осіб про пророблену роботу соціальних робітників.

66 осіб, які знаходяться на супроводі, отримали натуральну допомогу у вигляді продуктів харчування від Волонтерської організації «Час Змін» у особі Дмитра Іщенка та Ірини Пацевій-Коцюбі.

А також особам, які перебувають під супроводом віком 90+ та одинокі отримували продуктові набори від Благодійного Фонду «Справжні Українці».

5 інвалідних візків було передано в користування особам, які отримують послугу Догляд вдома.

СОЦІАЛЬНИЙ СУПРОВІД СІМЕЙ (ОСІБ), ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ

Станом на 2023 рік під соціальним супроводом перебуває 14 сімей, де виховується 44 дитини. В ході соціального супроводу було здійснено оцінки потреби сімей, регулярні виїзди в сімʼю. Крім того з батьками проведено профілактичні бесіди, щодо відповідальності батьків за життя та здоровʼя дітей, впливу шкідливих звичок на виховання та розвиток дітей, попередження насильства в сімʼї.

Їм надано соціальні послуги, гуманітарна допомога та проведена робота з метою забезпечення належного догляду та виховання дітей.

Гуманітарну допомогу надавали у вигляді продуктових, гігієнічних наборів та одягу і взуття.

Станом на 2023 рік 3 сімʼї опікунів та піклувальників перебувають під супроводом. Їм також надавалися соціальні послуги, гуманітарна допомога у вигляді продуктових наборів.

Комунальна установа тісно співпрацює з службою у справах дітей, управлінням соціального захисту населення.

НАТУРАЛЬНА ДОПОМОГА

Впродовж звітного періоду установою налагоджено співпрацю з Благодійним

Фондом «Карітас-Житомир», Благодійним Фондом «Справжні Українці», Волонтерською організацією «Час Змін», Всеукраїнською Асоціацією громад,

Товариством Червоного Хреста України, громадська організація «In Touch

Ukraine Foundation».

Гуманітарну допомогу отримали :

- ВПО (35 сімей)

- родини загиблих військовослужбовці (20 сімей)

- родини військовослужбовців ( 155сімей)

- СЖО (14 сімей)

- сімʼї дітей сиріт та дітей позбавлені батьківського піклування ( 10)

- сімʼї дітей з інвалідністю - (7)

- осіб похилого віку 90 (19)

- Одиноких літніх людей 70+ (20)

- Учасники вітчизняної війни - 17

- Список учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

- Багатодітні сімʼї - (60)

- інваліди (1,2.3) групи - (30)

Цим категоріям населення була надана гуманітарна допомога у вигляді:

Продуктових наборів, гігієнічних наборів, посуд, одяг і взуття, дитячі суміші, інвалідні візочки, медикаменти, побутова хімія, ковдри,постільні комплекти, памперси, аптечки тощо.

Робота про діяльність КУ«ЦНСП» Потіївської сільської ради постійно висвітлюється в мережі Facebook.

Протягом звітного періоду 2023 року КУ «ЦНСП» були надані наступні послуги:

- соціальна послуга догляд вдома

- інформування

- консультування

- соціальний супровід СЖО

- соціальна профілактика

- натуральна допомога

- соціальна адаптація

- соціальна інтеграція та реінтеграція

- представництво інтересів

На 2023 рік затверджено асигнувань в сумі 1226870,00 грн. з них

використано асигнувань на суму 1047435,82

грн, залишок невикористаних асигнувань 179434,18 грн, що становить 85,37

відсотків т.ч.:

Отже, необхідно:

- продовжувати роботу по оцінці потреб у громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, внутрішньо переміщених осіб та осіб, які потрапили в складні життєві обставини,родин загиблих військовослужбовців та родин військових, враховуючи індивідуальний підхід;

- своєчасно проводити аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги, в частині їх перегляду; забезпечувати оформлення відповідно вимог законодавства;

- забезпечити своєчасне та результативне реагування на звернення громадян щодо надання соціальних послуг;

- продовжувати дотримуватися вимог, показників забезпечення якості, строків, принципів надання соціальних послуг, встановлених у Державному стандарті соціальної послуги натуральна допомога.

Biдділ соціального захисту населення здійснює реалізацію державної політики у сфері соціального захисту населення забезпечує падання допомоги та соціальної підтримки з боку держави, фінансування інших заходів соціального захисту громадян, які зареєстровані та постійно проживають на території

Потіївської сільської територіальної громади.

Протягом року відділом соціального захисту населення Потіївської сільської ради було опрацьовано 22 пакети документів на матеріальну допомогу згідно комплексної програми "Соціального захисту населення Потіївської сільської ради.

• Матеріальна допомога військовослужбовцям населених пунктів

Потіївської сільської територіальної громади, які беруть участь у відсічі та стримуванні збройної агресії російської федерації або членів їх родини - 5 особам;

• Матеріальна допомога на придбання твердого палива військовослужбовцям та родинам загиблих (померлих)військовослужбовців -10 особам;

• Матеріальна допомога на лікування військовослужбовцям,які отримали поранення - 3 особам;

  • На поховання - 4 родинам;

• Допомога у заготівлі дров пільговим категоріям населення які звернулися за допомогою в заготівлі дров (ВПО, одиноким особам похилого віку, особи з інвалідністю 1 групи, 90+) -41 звернень з них забезпечено - 27.

Всіх державних соціальних допомог 219, з них:

- Оформлення ДСД на дітей під опікою-7 сімʼї;

- Державна соціальна допомога на утримання дитини в патронатній сім’ї -1;

- Державна соціальна допомога багатодітним сімʼям-12 сімей;

- Допомога на догляд особі, яка проживає разом з інвалідом -1 чи ІІ групи в наслідок психічного розладу – 9;

- Державна соціальна допомога малозабезпеченим сімʼям-87;

- Державна соціальна допомога особам з інвалідністю або дітей з

Інвалідністю -12;

- Державна соціальна допомога особам ,які не мають права на пенсію -3;

- Компенсація по догляду на непрофесійній основі-8;

Державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла

пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату -5;

Також прийнято 152 пакети документів для оформлення пільга  та видачі посвідчень для наданого статусу:

• Продовження посвідчень багатодітних сімей-23;

• Оформлення пільги на тверде паливо-20;

• Оформлення довідок на малозабезпечения-41

Спеціалістами відділу соціального захисту населення при особистому зверненні та в телефонному режимі мешканцям громади було надано консультації щодо оформлення соціальних допомоги та субсидій, допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам. Для призначення деяких видів соціальних допомог складено 61 акти обстеження матеріально-побутових умов сімʼї.

Здійснено виїзди для обстеження та складено 7 актів перевірки фактичного місця проживання/перебування внутрішньо  переміщеної особи.

Було проведено 2 зустрічі з внутрішньо переміщеними особами та родинами військовослужбовців,які проживають в Потіївській громаді:

Серпень 2023 рік, зустріч з ВІЮ. Метою цієї зустрічі було обговорення основних проблем які виникають у соціалізації та інтеграції ВНО та визначення оцінки потреб внутрішньо переміщених осіб.

Вересень 2023 рік, зустріч з родинами військовослужбовців та членами родин загиблих військовослужбовців з метою виявлення нагальних проблем родин та їх вирішення.

За рахунок коштів державного бюджету 4 дітей Потіївської сільської територіальної громади пільгової категорії були направлені в оздоровчий заклад "Свалява" Закарпатської області та в табір на базі санаторію в Трускавці.

На обліку у відділі соціального захисту перебувають 147 громадян які постраждали в наслідок аварії на ЧАЕС з них:

2 особи з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС І категорії;

-127 осіб з числа потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи ІІ категорії;

- 14 осіб з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС ІІ та ІІІ категорії.

Відповідно до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" отримали пільги та компенсацій на суму 28786,70 з них:

- кошти місцевого бюджету 19986.70

- субвенція з обласного бюджету 8800.

Відділом систематично здійснюються заходи у сфері запобігання та

Протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі.

Також спеціалістами відділу ведеться поточна робота,а саме:- складання звітності, оформлення запитів до установ та організацій з населення через сторінку у соціальній мережі про внесення змін до законодавчих актів, що стосується призначення державних соціальних допомог особам.

Відділ соціального захисту населення у своїй роботі співпрацює з службою в справах дітей Потіївської сільської ради, КУ"ЦНСП" Потіївської сільської ради, управлінням соціального захисту населення Житомирської РДА департаментом соціального захисту населення Житомирської ОДА, Благодійним Фондом "Справжні Українці»


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт